vrijdag 10 december 2010

Blog Award van Tineke & Actie bij Harlekino!



Ik heb een Blog Award gekregen van Tineke. Daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee. Ik vind het heel leuk dat je aan me gedacht hebt! Een dikke kus van mij.

Daarnaast is er op dit moment een actie bij de webwinkel van Harlekino die eindigt op zondagavond 12 december om 23.59 uur!

Je krijgt op alle stempels van Magnolia, die in voorraad zijn een korting van maar liefst 50%!

Als je gaat afrekenen moet je de kortingscode Magnoliakorting intikken. Het bedrag wordt dan automatisch veranderd.

Standaard staat de levering op Pakketpost, maar dat wordt door de mensen van Harlekino veranderd in brievenbuspost. Het bedrag dat je dan moet betalen is € 2,20.

Dus even wachten met betalen tot je een gecorrigeerde rekening krijgt!

Ik wens jullie allemaal een heel gezellig weekend!

Veel liefs,
Monique.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Monique

    Leuke aktie van Harlekino,maar de stempels waren heel erg snel uitverkocht.
    prettig weekend

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marina,

    Dat vind ik natuurlijk heel vervelend voor je. Ik begrijp hieruit dat het snel is gegaan. Sorry! Ik wens je een heel fijn weekend!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Monique, van harte gefeliciteerd met je Award! Je verdient hem dubbel en dwars! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne,

    Super bedankt! Ik ben altijd wel een beetje trots als ik een Award krijg. Toch bijzonder als mensen aan je denken.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen