maandag 24 oktober 2011

Happy Birthday Marlous! TOMIC #21



Vandaag hebben we op TOMIC een nieuwe Challenge voor je. Het is de bedoeling dat je een zgn. Bingo kaart maakt. Op het blog van TOMIC zie je een voorbeeld staan. Kies willekeurig een diagonale, een horizontale of verticale lijn en gebruik de elementen die je daarop vindt op 1 kaart. Ik heb zelf gekozen voor de lijn vlinder, parels en een ijzeren embellishment.

Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor Marlous van Doe@ding.
Zij was afgelopen week jarig.



De kaart is gemaakt op witte Cardstock. Het prachtige papier van Pion komt uit de winkel van Doe@ding.

Voor deze kaart heb ik een stempel uit de allernieuwste Sweet Christmas Dreams collectie van Magnolia gebruikt, deze is o.a. te koop bij de webwinkel van Harlekino. Ze heet Tilda with Helleborus. Een schattige stempel die wat mij betreft, altijd kan.

Het prachtige kant met de parels erop komt uit de winkel van Doe@ding, het kant eronder heb ik van Tiets gekregen. Ook dit kant is te koop bij Doe@ding.



Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Pumice Stone, Walnut Stain, Brushed Corduroy, Black Soot, Antique Linen, Tattered Rose, Vintage Photo, Aged Mahogany en Peeled Paint.



Verder heb ik natuurlijk de schattige DooHickey's gebruikt, Harlekino heeft daarvan een ruime sortering, zoals de Scalloped Tag en de schattige Helleborus.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden en dat je zin hebt om mee te doen met deze Challenge!

Ik vind het ontzettend leuk als je een berichtje voor me achterlaat!

Veel liefs,
Monique xxx

64 opmerkingen:

  1. Op zo'n kaartje word ik verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt Monique! en ik heb vandaag het boek gekocht en daar staan ook weer prachtige creaties van je in!!!
    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Monique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een prachtige kleurtonen heb je gebruikt in je kaart. Helemaal een echter Monique!!!!

    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie, wat een prachtig mooie kaart Monique!
    Prachtig kleurencombi en wat is er weer veel moois te zien.
    Super geheel.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig geworden.
    Ik denk dat Marlous er erg blij mee is geweest.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje weer Monique, ik denk dat Marlous daar erg blij mee is.
    Veel liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, Monique, this is ADORABLE my friend! It's incredibly stunning! Love the shabby chic colours, and how Tildas flowers brighten up the whole card with that gorgeous, rich red, very beautiful!
    Just as always you amaze me with the most wonderful details, FABULOUS! :)

    hugs,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Monique!
    Prachtig zeg!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Monique!!
    Lieve Groetjs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GEWELDIG GAAF kaartje bewust met hoofdletters geschereven, wauwie !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig mooie kaart!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een super kaartje, echt hele mooie kleuren. Een echte Monique kaart.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Monique, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig mooi kaartje weer Monique. Wat en mooie details en de echte Monique kleuren (zo haal je jouw werkstukken er altijd zo uit :)
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Whow, wat een prachtige kaart. Wat ontzettend mooi ingekleurd ook. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi MONIQUE

    Wat weer een prachtig mooie kaart.
    Hij is echt weer schitterend mooi.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super mooie kaart weer hoor..!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oohh wat een schatje Monique daar zal Marlous vast heel blij mee zijn.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat hou ik van deze kleuren!!!!!En van je kaart,weer een echte Monique Lokhorst kaart!!!!
    Dikke X, (alles goed daar?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig Monique, wat een prachtige details, de hele kaart klopt gewoon. Kleuren, opbouw, details, helemaal top.

    Liefs Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje, mooie kleuren en details.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw echt een mooie kaart in supermooie kleuren!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een meer dan prachtige kaart en de kleuren vind ik geweldig mooi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. schitterend weer Monique. Ik ben er helemaal verliefd op. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooh...wat een schitterende kaart!!! Marlous zal er helemaal blij mee zijn.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooohh Monique wat een SUPER MOOIE kaart!!!
    En de kleurcombi Wauw, schitterend!!!
    Veel liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw Monique, weer een echte topkaart! Alles past weer zo perfect bij elkaar, schitterende kleurencombinatie! Weer een echte Moniquekaart!! Mijn complimenten en ik weet zeker dat Marlous helemaal blij was met deze schitterende kaart! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind je kaartje weer helemaal geweldig!! En in het echt nog mooier!!!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Monique, this is one of the prettiest cards I have laid eyes on! Tilda is soooo precious and surrounded by such finery.....phenomenal job!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het is allemaal al gezegd maar deze is echt weer schitterend Monique.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een juweeltje zeg!!!! Schitterend...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat prachtig zeg Monique, schitterend!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hoi monique
    wat een pracht van een kaart is het weer geworden
    maar ja dat zijn al je kaarten
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ohhhhhhhh wat een juweeltje in een woord beeldschoon

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Tsja Monique wat kan ik hier nog aan toevoegen...gewoon weer een kunstwerkje! helemaal toppie!
    grtz JOlanda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtig kaartje.
    Sta je ook nog op de Kreadoe.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Margreet,

    Ik ben op vrijdag, zaterdag en zondag aanwezig bij de stand van Magnolia. Ik hoop dat het je uitkomt om langs te komen.

    Veel liefs en hopelijk tot dan!
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een schitterende kaart lieve Monique! Prachtige details en een lust voor het oog... Heel gaaf!!!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauwww zeg dat heb je weer uitzinnig gemaakt echt fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wauw wat een mooi kaartje weer monique. Ik zag dat je op de krea doe bent bij magnolia . Hopelijk ook op vrijdag want dan kom ik even langs
    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh wat een prachtige kaart!!! Ik hou eigenlijk helemaal niet zo van Magnolia, maar door zo'n kaart wordt ik toch een beetje verliefd.
    Het geheel klopt gewoon helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtige kaart Monique.Ik hoop je te ontmoeten bij Magnolia op de KreaDoe.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Monique , Ik had je prachtige kaart al bewonderd..........Maar hij is superrrrrrrrrrr.
    Veel liefs Irma XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een schitterende kaart en weer zo mooi van kleur en super mooie bloemen
    Gewoon prachtig
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hallo Monique,
    Hoop jou op de kreadoe weer te ontmoeten.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh Monique this is stunning! Beautiful coloring of this lovely Tilda. You are the queen of romantic cards! Gorgeous work! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Monique,
    Wat een geweldige kaart. Marloes boft maar.
    Alles is weer mooi op elkaar afgestemd. Een een geweldige kleurencombinatie. Een echte "Monique design".
    Lieve groeten, Cora.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Super gaaf is tie weer Monique
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  50. wauw supers Monique, daar was marlous vast super blij mee !!

    diana

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Monique. Dit is echt geweldig! Ik vind het een superkaart en het is ook een superschattige stempel! Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Another beautiful creation Monique. Your work is outstanding!
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een schattig en super mooi kaartje Monique. Het is allemaal zo mooi afgewerkt, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Monique

    Wat een prachtig kaartje!
    Ik heb er niks op aan te merken,vind hem echt super gaaf.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Monique,
    Wat een fantastisch kaartje. Echt super, ik blijf je volgen hoor
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Geweldige kaart weer Monique en inderdaad gezellig dat wij elkaars buren zijn op de beurs.
    Kijk er naar uit.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Deze is ook weer schitterend !!
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Een ontzettende Bjoetie weer Monique !!!
    mooie details een plaatje om naar te kijken !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  59. wouw schitterende kaart monique
    echt geweldig
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Youve got a great eye for absolute perfect detailing and over the top gorgeous coloring. WOW!

    BeantwoordenVerwijderen