maandag 19 november 2012

De winnares van de Candy!

De winnares van de Candy die ik namens Magnolia mag uitdelen is geworden:

Ann


Ik wil iedereen bedanken voor alle lieve felicitaties en reacties die ik via mijn blog en via Facebook heb ontvangen! Geweldig leuk om te lezen. Ik wil Ann van Harte Feliciteren met haar prijs.
 
Ann, wil je via een reactie even je adres voor mij achterlaten zodat ik ervoor kan zorgen dat je de Candy zo snel mogelijk krijgt. Uiteraard zal ik deze reactie niet publiceren.
 

Veel liefs,

Monique xxx

7 opmerkingen:

  1. Hoi ann
    Van harte gefeliciteerd met de gewonnen Candy en veel. Knutselplezier ermee!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd An!! Veel plezier met je prijs!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Ann veel plezier ermee.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Annen heel veel creatief plezier ermee!
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank jullie wel! ik denk, ga ff bloghoppen en dan zie ik dit, ik was ff helemaal hyperdepyper:)))

    en vooral dank je wel Monique! ik ga vol spanning onder de brievenbus liggen:)))

    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je prijs Ann, veel plezier ermee! Monique bedankt voor het mogen meedoen! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen