woensdag 23 januari 2013

Tilda with Heart Arrows!


Zoals jullie kunnen zien blijf ik met mijn kaart nog even in de "roze" wereld. Ik vind de stempels uit de nieuwste Magnolia Collectie zo super schattig en daar passen deze zachte tinten volgens mij heel goed bij. De stempel die ik heb gebruikt heet "Tilda with Heart Arrows" en ik heb hem uit de webwinkel van Harlekino. Zij hebben op dit moment een grote opruiming i.v.m. een winkeluitbreiding, de moeite waard om daar eens te kijken.

Voor deze kaart heb ik als basis een Go Kreate stans Frilly #6 gebruikt. Marlous van Doe@ding is druk doende de stanzen in haar winkel te krijgen. Achter deze stans zit de tag van Tim Holtz.
Verder heb ik Framelits gebruikt, deze zijn bij Doe@ding te bestellen.


Maar ik heb op deze kaart nog veel meer stansjes gebruikt. Ik was namelijk pas bij Doe@ding in de winkel en dan kijk je je ogen uit! Het schattige vlaggetjes stansje is van La-la land.
De prachtige stans rondom Tilda met de fijne blaadjes en de Phlox bloemen zijn van Memorybox. De schattige Hedra is gemaakt met een stans van Cottage Cutz. De prachtige creme/witte ovaal een nieuw model van Unique Hobbyproducts.


De schattige Tilda heb ik ingekleurd met Distress Inkt en Distress Markers. Ik heb de daarvoor de volgende kleuren gebruikt:
Victorian Velvet, Milled Lavender, Pumice Stone, Walnut Stain, Black Soot, Peeled Paint, Aged Mahogany, Black Soot, Tattered Rose, Tea Dye en Vintage Photo.


Het prachtige Design papier komt uit de collectie van Magnolia. De vlindertjes uit een oudere serie van het Pion Papier.

 
 
Om de kaart af te werken heb ik prachtig kant met parels, parels en bloementjes gebruikt. Allemaal uit de webwinkel van Doe@ding.
 
Tot slot wil ik jullie nog iets laten weten, in het weekend van 9 en 10 maart 2013 is er in hotel Atlas weer het grote Doe@ding event! Noteer die data vast, we hopen dat je komt! Nieuwtjes met betrekking tot het event kun je vinden op het blog van Doe@ding.
 
Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog! Ik vind het ontzettend leuk als je voor mij een berichtje achterlaat!
 

Veel liefs,

Monique xxx

40 opmerkingen:

  1. super mooie creatie, denk dat bijna ieder z'n wens is om zulke mooie creaties te maken als jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat is dit toch mooi , gisteren iemand hier thuis gehad die me voor heeft gedaan hoe te werken met distress inkleuren ( ben normaal met copics bezig) en ik vind het me toch leuk , ik ga even stevig door oefenen en haal mijn inspiratie uit jouw blog weer , echt klasse wat jij maakt joh hoop ooit eens een ws te kunnen doen bij doe@ding

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, Monique, van mij mag je nog een hele tijd in je roze wereld zitten hoor, prachtig. Ik ga ook snel even kijken naar die vlaggetjes lijn, wat is die mooi zeg!

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Diana!

    Ik weet niet zeker of de vlaggetjes alweer binnen zijn, je kunt het beste even bellen met Doe@ding. 0181-625017
    Dank je wel voor je lieve reactie!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig wow, wow, wow, das wat ik zeggen kan hihi heel mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow...Super mooie Tag!!
    Het is elke keer weer een feestje om naar jou blog te gaan Monique.
    Bedankt voor je inspiratie!!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig tag.
    En wat een leuk magnolia stempel.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende creatie weer Monique en de Go Create mallen zijn idd super !

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Monique met deze kaart heb je echt mijn hart gestolen hoor. Wat een plaatje!!!!
    gr Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Monique, wat een plaatje van een kaart! Met deze creatie heb je in ieder geval mijn hart geraakt! gr Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw, wat geweldig! Ik vind creatie weer helemaal geweldig om naar te kijken, een genot voor het oog ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een pracht Monique.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Monique,
    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Echt super!.
    Groetjes
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WAUW!!! die is weer super gaaf geworden!!!!
    knuff Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje, hier blijf je naar kijken, wat ontzettend mooi en wat een prachtige mallen heb je gebruikt. Dat stempeltje is inderdaad een schatje en de kleuren die je ervoor hebt gebruikt zijn prachtig.
    liefs hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauuuuuw Monique die is super prachtig.Hele mooie details. Mooie geheel.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Monique wat een schatje is dit heel mooi , die kleuren zijn zo mooi , en bedankt nog voor de tip , gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is echt een schitterende kaart , beeldschone kleuren gebruikt. Een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Soms heb je ergens geen woorden voor....Monique het wooooooow-gehalte is weer zeer hoog.
    Een Beauty!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauwwww ik raak niet uitgekeken op je pronkstuk!!! Wat heb je er veel details op weten te krijgen, schitterend!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Woooow Wat een SCHITTERENDE kaart, een plaatje!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Monique,

    Jeetje wat heb je dat weer mooi gemaakt en hoe krijg je het allemaal op je kaart ik vind het super.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige tag heb je weer gemaakt zeg, er is weer zoveel op te zien echt schitterend, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is er veel moois te bewonderen en die vlaggetjesstans is inderdaad een hele lieverd en past goed bij deze romantisch getinte kaart,genieten hoor! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig Monique, wat een pracht exemplaar weer! Weer helemaal Monique! Inderdaad een super leuke stans met die vlaggetjes. Je raakt weer niet uitgekeken, steeds zie je weer iets nieuws! Mijn complimenten weer hoor, jij weet er altijd weer een feestje van te maken! Enne...de data heb ik alvast genoteerd! Hopelijk kunnen we die kant weer opkomen.
    Dikke knuf! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer zoooo ongelooflijk mooi!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Monique,
    Wat een schitterende kaart, zo'n lief plaatje en mooie kleurtjes, kortom schattig.
    groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een super mooie kaart monique, wauw, en de stanzen zijn ook geweldig stuk voor stuk. ik doe weer genoeg ideetjes op!
    liefs kim

    BeantwoordenVerwijderen
  29. superleuk, supermooie kleuren
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wow Monique .. this one out of the space, the words BEAUTIFUL is not enough .. I adore it!!

    Hugs,
    Yulis

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wauw een prachtige creatie en die vlaggetjes komen perfect uit

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw wat een mooi kaartje.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ziet er weer super uit monique!!!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een super schattige kaart.
    En wat een lief stempeltje.
    Erg mooi.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een geweldige creatie weer en inderdaad die vlaggetjes stans is helemaal het einde. ook de stempel is geweldig.

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hej Monique!

    Ohhh jeetje wat een SCHATJE, zóóóó LIEFFFF!!!
    Echt weer SUPER gedaan hoor, hoe verzin je het toch telkens weer!!!

    Veel liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Monique! Your tag is beautiful and I love your colouring and all the fantastic details and design. Hope you're well and all the family too. Hugs, Chris xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow Monique your tag is incredible with so many awesome details, love the soft colours, your gorgeous design and Tilda who looks simply divine!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Deze kaart zou je toch in een workshop mogen maken hoor, misschien in Zeist? Heeeeeel mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Magnolia zal dit jaar niet in Zeist zijn, sorry! Het wordt dus waarschijnlijk op mijn blog kijken voor een voorbeeldje.

    Dank je wel voor je lieve reactie!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen