zondag 1 december 2013

Winter Wonderland!


Ik heb dit projectje gemaakt met het schattige kastje van Let's Get Bizzee, je kunt er veel kanten mee op. Ik heb dit keer gekozen voor een winterkastje. IJzige tinten vind ik altijd heel erg leuk om mee te werken. Het kastje is beplakt met het super leuke papier van Magnolia.

Aan de zijkanten van het kastje heb ik prachtige randen geplaatst van Unique. Het is zo mooi, het lijkt wel kant. Deze randen zijn inmiddels ook in Zweden te koop in de winkel van Magnolia in Böras.

 
Bovenop het kastje heb ik met de prachtige ijskristallen en swirls van Unique Hobby Products een klein winterstukje gemaakt. De dennentakjes zijn gemaakt met een stans van Elizabeth Craft Designs en heet Sprig with Berries. De schattige houten vogels heb ik bij Action gekocht.


Deze schattige Tilda komt uit de "Christmas Story Collection 2012", ze heet Tilda on the Roof. Ik vond haar heel goed passen bij dit kastje. Verder heb ik veel natuurspulletjes gebruikt, bewerkt met gesso en glaskristal. Het gipsen ornamentje heb ik zelf gegoten.
 
 
Deze schattige Tilda komt uit de Kerstcollectie van 2013, ze heet A Joyful Tilda.
 
Voor deze twee stempels heb ik de volgende kleuren Distress Inkt, Distress Markers en Re-inkers gebruikt: Weathered Wood, Black Soot, Pumice Stone, Tea Dye, Vintage Photo, Antique Linen, Tattered Rose, Fired Brick en Aged Mahogany.
 
Achter Tilda staan een aantal cadeautjes opgestapeld. Deze schattige cadeautjes kun je maken met een stans van Tim Holtz. Ik heb deze uit de webwinkel van Doe@ding.
 
  
 
Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog! Natuurlijk vind ik het super lief als je even een berichtje voor me achter laat.
 

Veel liefs,

Monique xxx

22 opmerkingen:

  1. Such a beautiful project....loving all the stunning details and magnificently colored Tildas!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi monique wat een schitterdend kastje heb je gemaakt, met veel mooie spulletjes een lust voor het oog.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique,
    In een woord PRACHTIG. En wat veel prachtige details heb je er weer op verwerkt. Ik kijk mijn ogen uit.
    Veel liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW!!! Ik kijk mijn ogen uit, wat een schitterend geheel zeg. En die stempels zijn er geweldig bij. Ik vond alles prachtig zo bij elkaar, super!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique!

    Een kastje met een verhaal!!
    Het is weer zo ontzettend mooi geworden.
    Het tafereeltje boven op het kastje maken het geheel af!
    Ik vind hem beeldschoon!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is just gorgeous, I love the neutral colours, very pretty
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wunder,- wunderschön ist das geworden.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeel gaaf, een plaatje om naar te kijken!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Monique, dat is een prachtig winterkastje geworden en daar kun je nog heel lang met veel plezier naar kijken.....alles klopt, het is een plaatje, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Had 't al gezien op FB, maar de extra foto's geven nog een veel mooier beeld van je prachtige winterkastje. Echt een juweeltje weer!
    Lieve groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhh, ik kom echt ogen tekort!
    Wat beeldschoon weer.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Utterly gorgeous creation Monique with perfectly coloured Tildas and awesome detail!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een ongelooflijk mooie creatie weer Monique! In één woord GE-WEL-DIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Geweldig Monique, wat een pracht creatie weer, zoveel schitterende detials en die pakjes op de voorgrond, gewoon te leuk! Een heerlijk winters kastje! Fijn weekend gewenst, liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauwwwwwww ij maakt prachtige creaties dat kastje vind ik echt top mijn complimenten er voor zulke mooie spulletjes er op echt mooi en leuk liefs v tonnie xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooooh wat mooi!! En zoals altijd ben ik vol bewondering voor de manier waarop je de stempeltjes inkleurt. Enige tijd geleden heb je me al wat tips gegeven over het te gebruiken papier e.d.
    Door omstandigheden heb ik het nog niet kunnen proberen maar dat hoop ik snel te kunnen doen. Graag zou ik je nog willen vragen welke penseeltjes ik het beste kan gebruiken voor het kleuren met distress inkt. Alvast bedankt en een fijne dag gewenst!
    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Jolanda!

      Dank je wel voor je lieve berichtje! Ik gebruik altijd een gele waterpen met een fijne punt.

      Veel succes!

      Veel liefs,
      Monique xxx

      Verwijderen
  17. Dankjewel voor de tip. Ik heb wel zo'n waterpen maar dat is een groene. Die is volgens mij minder fijn dan de gele dus ik ga morgen maar eens op een gele uit. ;-)
    Liefs, Jolanda ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Jolanda!

      Dan moet het gaan lukken. Veel succes!

      Veel liefs,
      Monique xxx

      Verwijderen
  18. Wow Monique wat mooi! Zo leuk gedaan! Kleuren zitten ook helemaal goed.
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, wat een supermooi kastje heb je gemaakt. Het is een echt kunstwerk. Wat maak je toch mooie creaties!
    Ik geniet elke keer weer van al je mooie afbeeldingen.

    Fijne feestdagen.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen