woensdag 17 september 2014

Bubble Tilda!

 
Ik heb dit keer op een kruikje dat ik bij de Action vond dit projectje gemaakt. De schattige stempels die ik heb gebruikt heten Bubble Tilda en Pink Lemonade en komen uit de Pink Lemonade Collection 2014 van Magnolia.
 
 
De kruik heb ik met papier van Magnolia uit de Animal of the Year Collectie 2014, roosjes, kant, bont en prachtige spullen van Unique Hobbyproducts beplakt.


 
 
Ik heb 2 prachtige hoeken van Unique Hobbyproducts gebruikt. Het is gemaakt van papier, maar als je het ziet is het net hout. Deze hoeken samen vormen de basis waarop ik de afbeelding heb geplakt. Ze zijn nieuw in de collectie en een echte "Must Have" zoals je dat noemt.
 
 

Rondom de afbeelding heb ik met markers schaduw aangebracht.

 
Tilda is gekleurd met Distress Inkt, Distress Markers en Distress Re-inkers.
Ik heb o.a. de volgende kleuren gebruikt:
Weathered Wood, Bundled Sage, Black Soot, Pumice Stone, Antique Linen, Tea Dye, Fired Brick, Aged Mahogany, Tattered Rose, Frayed Burlap, Walnut Stain en Vintage Photo.
 

 
De prachtige bloemen komen uit de winkel van de Ribbon Girl en de schattige vlinders en blaadjes zijn wederom van Unique Hobbyproducts.
 


Ik wil je alvast weer bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Natuurlijk is het lezen van je comment weer super leuk, dus graag!!!

 

Veel liefs,

Monique xxx

8 opmerkingen:

  1. geweldig mooi Monique en zo mooi gekleurd!!!! Is weer een leuk idee omeens iets anders te maken.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOO....dit is schitterend! Wat een prachtige creatie, weer zoveel moois te ontdekken, je blijft kijken en bewonderen, schitterend gemaakt Monique.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique,

    O wat zit Tilda daar lekker te bubbelen en wat een super mooie creatie is dit weer .

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is phenomenal, as are all your creations!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwww Monique! Hier word je gewoon even stil van! Zo ontzettend mooi weer! Sprakeloos!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful, really amazing decoration! I like your work.

    BeantwoordenVerwijderen