dinsdag 14 oktober 2014

On a cold Winterday!

 
Een paar weken geleden ontving ik van Magnolia een speciale kit met oude stempels. Magnolia heeft mij gevraagd met alle stempels uit de kit 1 tafereeltje te maken. Dat heb ik geprobeerd en dit is het resultaat.
 
Als basis heb ik verschillende spullen van Let's Get Bizzee gebruikt. Het prachtige papier komt uit een oude Kerstcollectie van Maja Design.

 
Ik laat op de verschillende foto's allemaal details zien zodat je het project vanuit verschillende hoeken kan bekijken.

 
Hier en daar heb ik flink van Stickles gebruikt.

 
De prachtige houten ornamenten op de Kerstboom zijn van Unique Hobbyproducts.

 

Om het geheel af te maken heb ik wat kant, bont en een rhinestone gebruikt.

 
Ik wil je alvast weer bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Natuurlijk vind ik het superleuk als je even een berichtje voor me achterlaat.
 

Veel liefs,

Monique xxx

16 opmerkingen:

  1. hij is schitterend geworden!!! Wat een pracht om te hebben staan.
    gr marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Monique helemaal in mijn stijl. Die is super gaaf. Ik mis jou workshops heel erg. Maar gelukkig kan ik op je blog nog van je genieten.

    Liefs Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You are an incredibly talented artist, Monique!!!! This is truly spectacular.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Wil!

    Ik mis jou ook enorm. Toevallig had net Sonja Veldhoven hetzelfde gezegd over de workshops. Ik vind dat natuurlijk super lief. Helaas zal ik bij Marlous geen workshops meer geven. We hebben een zakelijk geschil waar we niet uitkomen. Sorry! Misschien tref ik je op de KreaDoe een keer.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig!
    En die oudjes blijven ook zo cute!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie.Leuk om ook nog eens oudere stempels te zien.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf Monique! En net wat Durvina zegt...de oudjes blijven toch ook super schattig.
    Liefs
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Monique, zo mooi weer. M'n man vraagt steeds moet je niet weer eens naar een workshop van ehhh ik geloof dat ze Monique heet en dan zeg ik ja ik wacht tot er weer eentje komt. Niet dus, lees ik hierboven nu, maar ik ben zo blij met alles wat ik van je heb geleerd en als ik dan dit werkstuk hier van je zie, dan weet ik dat ik het toch wel heel erg had getroffen met die workshops van jou! Nogmaals bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, wat super gaaf!!! Je hebt er weer een waar kunstwerk van gemaakt!!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw super gaaf Monique!!!
    Jeetje Magnolia's nog aan toe zeg!;-)
    Super kunstwerk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Monique,

    Het is weer een schitterende creatie die je hebt gemaakt alles weer zo mooi en ik vind de oude Magnolia's nog steeds leuk hoor en zeker in jou werk stuk.
    Ik vind de nieuwe magnolia stempels ook super lief maar ik vind wel nu de oogjes groter zijn dat die niet zo makkelijk stempelen en de een stempelt wel goed maar ik heb er bij die het echt niet doen maar blijf het proberen ik blijf toch fan van de Magnolia stempels.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marrie!

      Dank je wel voor je lieve berichtje. Wat betreft de stempels, als er problemen met de stempel zijn dan kun je daarmee terug naar de winkel gaan. Als het goed is krijg je dan een andere. Ik raad je aan direct even wat afgedrukte exemplaren mee te nemen zodat ze in de winkel direct het probleem zien.

      Veel liefs,
      Monique xxx

      Verwijderen
  12. Wow Monique, het is werkelijk een prachtige creatie geworden! Die zal tijdens de feestdagen vast en zeker weer mooi op je kast pronken! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen