donderdag 16 april 2015

Proud Tilda!


Vandaag wil ik je een kaartje laten zien dat ik met een stempel uit de schattige WWW Collection - 4th Graduate Collection 2015 van Magnolia heb gemaakt. Deze stempel heet "Proud Tilda". Binnenkort zullen er weer heel wat leerlingen opgaan voor het eindexamen en dan is het natuurlijk superleuk als je slaagt en je krijgt even een lief kaartje.

 

 
Voor dit kaartje heb ik papier van Maja Design gebruikt. De vorm van de kaart is gemaakt met een GoKreate mal. De prachtige embellishments zijn van Unique Hobbyproducts. Ik vind hun spullen gewoon zo mooi dat ik ze regelmatig gebruik.


 
De schattige roze bloemen komen uit de webwinkel van Magnolia. Ik heb ze gecombineerd met een DooHickey swirl uit de DooHickey Club. Op dit moment kun je de DooHickey Club kit vol. 6 nog bestellen. 
 
Ik heb Tilda gekleurd met Distress Inkt, Re-inkers en Distress Markers.
Ik heb hierbij de volgende kleuren gebruikt:
Pumice Stone, Weathered Wood, Frayed Burlap, Milled Lavender, Aged Mahogany, Black Soot, Walnut Stain, Antique Linen, Tattered Rose, Vintage Photo en Fired Brick.


De prachtige tags, de lantaarntjes en de swirl komen allemaal uit de DooHickey Club kit. Je krijgt bij zo'n kit ook nog een schattig boekje met voorbeelden gemaakt door iedere keer andere DT leden.

 
 
Ik heb deze kaart afgemaakt met kaasdoek, kant, parels en op de rand van Unique heb ik Perfect Pearls gebruikt.
 
Ik wil je weer bedanken voor het bezoeken van mijn blog en natuurlijk vind ik het weer superleuk als je even een berichtje voor me achterlaat. Wanneer je een vraag voor me hebt, plaats dan een berichtje, ik antwoord je dan zo snel mogelijk.
 

Veel liefs,

Monique xxx

7 opmerkingen:

  1. O Monique ik vind deze zo mooi jij weet toch iedere keer weer een prachtige creatie te maken met die schattige stempels van Magnolia en die roze bloemen vind ik super ik wist niet dat ze deze ook verkochten ik ken deze alleen in het wit ze staan leuk op je kaart en er is weer zo veel ander moois te zien op je kaart ga er nog even van genieten.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marrie!

    Dank je wel voor je lieve berichtje! Voorheen had Magnolia inderdaad alleen witte bloemen, maar tegenwoordig hebben ze een brede collectie. Je kunt ze ook vaak vinden bij de beurs in Utrecht.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben er stil van zeg.......
    Wat mooi, wie wil er niet zo een mooie kaart krijgen als ze geslaagd zijn..... toppie.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart weer Monique! Zoveel prachtige details, super! Liefs,
    Sarah
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Monique, nou hier wil je je best wel voor doen om dit kaartje te verdienen als je geslaagd bent! Super mooi, alles weer zo mooi op elkaar afgestemd. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Monique, wat een schitterende creatie heb je weer gemaakt, ik geniet er iedere keer weer zo van! Fijne dag verder, groetjes Lizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwwww Monique, ik heb mijn ogen weer uitgekeken zeg! Wat een bjoetie is deze kaart toch weer geworden! Dikke kus, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen