zaterdag 4 juli 2015

4th of July!

 
Vandaag natuurlijk een kaartje voor de 4e juli, de nationale feestdag in de Verenigde Staten.
Deze schattige stempel komt uit één van de laatste collecties van Magnolia, namelijk de
4th - Graduate collectie 2015 en ze heet "American Star Tilda".
 
 
 
De prachtige bloemen zijn van Magnolia. De sterren, de banner en de tag zijn allemaal met stempels van Magnolia gemaakt. De grote sterren zijn met een DooHickey gemaakt.

 
De prachtige ovalen en swirls zijn van Unique Hobbyproducts. Ik blijf ze prachtig vinden en ze passen echt overal bij.
 
 
 
Ik heb Tilda met Distress Re-inkers en Distress Markers gekleurd.
Ik heb hiervoor o.a. de volgende kleuren gebruikt:
Faded Jeans, Weathered Wood, Pumice Stone, Frayed Burlap, Antique Linen, Vintage Photo, Aged Mahogany, Fired Brick, Walnut Stain, Tattered Rose en Barn Door.
 
 
Om de kaart af te werken heb ik nog wat kant en parels gebruikt.
 
Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog.
 

Veel liefs,

Monique xxx

8 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart!!!

    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hello monique,
    very beautiful card, greetings from sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een schitterend plaatje Monique. Dat kleuren van jou, ik blijf jaloers :)
    Lieve groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Monique. Zo eindelijk weer eens op je blog rondgekeken en wat zijn het stuk voor stuk prachtige creaties. Nu had ik gelijk een vraagje in de Doohickey club magazine volume 5 stond een prachtig doosje met een babyschoentje erop gemaakt door jou. Het lijkt me leuk om dat schoentje ook te maken en ben ik dus naar de site gegaan die erbij stond. Helaas lukt het me niet om het sjabloon uit te printen of is dit programma voor de pc??. Alvast bedankt voor je antwoord.
    Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Elles!

      Dank je wel voor je lieve berichtje. Ik heb het patroon inderdaad via de PC gedownload, misschien is dat dus wel het probleem. Ik hoop dat het dan wel lukt. Mocht het niet lukken, laat het me dan even weten. Ik heb het patroon als afbeelding opgeslagen. Lukt het niet dan moeten we even kijken voor een andere oplossing. Geef me dan even een seintje.

      Veel liefs, Monique xxx

      Verwijderen