dinsdag 11 april 2017

Magnolia Easter Club day 1

Deze kaart heb ik gemaakt met de stempel die als verrassing in het eerste pakje van de Easter Club zat. Daarnaast zat er ook een schattige DooHickey in het pakje, dat was een ankertje.

De basis van de kaart is een DooHickey uit de Kerst Club van Magnolia. Het schattige papier is al wat ouder, het is van Maja Design.


De prachtige bloemen op de kaart komen uit de webshop van Magnolia.


De schattige Tilda heb ik met Distress Re-inkers en Distress Markers gekleurd.
Ik heb de volgende kleuren daarvoor gebruikt:
Aged Mahogany, Pumice Stone, Weathered Wood, Antique Linen, Walnut Stain, Fired Brick, Tattered Rose, Tea Dye en Black Soot.


Het kaartje heb ik met verschillende soorten kant versierd. Alles komt gewoon van de markt. De prachtige ovalen en de vlinders zijn van Unique Hobbyproducts. Tussen de ovalen zit nog wat kaasdoek.


De strikjes op de tags zijn afgewerkt met wat raffia. Tussen de bloemen zit een andere soort raffia.


Tenslotte wil ik je bedanken voor het bezoeken van mijn blog.

Veel liefs,


Monique xxx















1 opmerking: