zondag 15 oktober 2017

A Christmas gift for you!

Vandaag heb ik een cadeaudoosje gemaakt met het prachtige papier van Pion Design.
Ik heb als basis een doosje gebruikt dat ik bij Xenos heb gekocht.


Ik ben begonnen met alle vier de kanten te versieren met het prachtige papier. Daarna heb ik onder het doosje schattige voetjes geplakt van Tim Holtz. Ik heb deze bij het Scrapbook Depot gekocht.
Daarna heb ik de prachtige embellishment randen van Unique Hobbyproducts gebruikt. Om de basis van het doosje af te ronden heb ik kant en de pareltjes aangebracht.


De houten tekst "Merry Christmas" en de kanten sterren bovenop het doosje zijn eveneens van Unique Hobbyproducts. 


Dit is de bovenkant van de achterzijde van het doosje.


En zo ziet de achterkant eruit. Ik heb ervoor gekozen het achterste vlakje blanco te houden zodat ik daar nog mijn naamstempel kan plaatsen als ik het doosje weggeef.


Dit is de bovenkant van het doosje aan de voorzijde. De schattige sterren, boompjes, dennenappeltjes, vogeltjes en het raffia heb ik bij de Action gekocht.

Ik wil je bedanken voor het bezoeken van mijn blog!

Veel liefs,

Monique xxx

2 opmerkingen: