vrijdag 24 mei 2019

Meribelle Hello Sailor!


Vandaag wil ik je mijn laatste projectje laten zien. Ik heb hiervoor de schattige stempel 

De stempel heb ik in een plastic bal met een doorsnede van 14 cm gedaan. Deze bal kun je bij het Scrapbookdepot kopen.


De stempel heb ik gekleurd met Distress Re-inkers en Distress Markers.
Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:
Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, 
Dusty Concord, Bundled Sage, Peeled Paint, Pumice Stone, 
Milled Lavender, Walnut Stain, Antique Linen, Frayed Burlap, 
Weathered Wood en Black Soot.


Aan de achterkant van de bal heb ik met DooHickey's bloemen gemaakt. Daarnaast heb ik verschillende stempels van schelpen gekleurd en echte schelpen gebruikt. Het kant rondom de afbeelding en aan de achterzijde komen van de markt. De tekst is van Polkadoodles.


Dit is de bovenkant van de bal.


Dit zijn nogmaals alle onderdelen van de bal. De schattige houder waar de bal in hangt is van MDF en heb ik ook via het Scrapbookdepot gekocht.

Veel liefs,

Monique xxx


2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een gave creatie!! Vind de houder ook super zeg waar de bal in hangt.
    Echt een mooie kadootje zo
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit super leuk geworden.
    Ben gek op (bijna) alles wat maritiem is maar dit is echt een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen