dinsdag 20 oktober 2009

Tilda's Spooky Night






Het is bijna Haloween! Vandaar dit kaartje. Ik heb deze gemaakt met stempels uit de So Spooky collectie van Magnolia. Ze zijn allemaal te schattig om Spooky te zijn, maar toch. Ik hoop natuurlijk wel dat dit het Halloween gevoel opwekt.

De kaart is gemaakt van Zwarte Cardstock.

Het leuke papier komt uit de So Spooky Collectie van Magnolia en kun je kopen bij Harlekino.

Het jute, het kant en de lintjes komen uit een plaatselijke winkel, de bloemen zijn van Prima Marketing.

De takjes zijn gemaakt met een pons van Martha Stewart en heet Autumn Branch.

Om het af te maken heb ik wat Stickles en wat pareltjes gebruikt.

Ik heb o.a. de volgende kleuren gebruikt:
Antique Linen
Weathered Wood
Faded Jeans
Frayed Burlap
Fired Brick
Peeled Paint
Walnut Stain
Tea Dye
Scattered Straw

Veel liefs,
Monique.

11 opmerkingen:

  1. Hi Kim,

    Love it, when you mail me. You are always so sweet to me. Have a nice evening! Love to hear from you again.

    Hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende halloweenkaart Monique! Er zit ook een prachtige bloementoef op. En de stempel is zo leuk...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Loes,

    Eigenlijk heeft deze schattige stempel geen bloemen nodig, maar het sfeertje is zo leuk.
    Nog een prettige avond!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,

    Ik heb dan wel niets met Helloween, maar wat een leuke kaart zeg, vooral die kleuren, dat heb je heel mooi bijelkaar gezocht. Die bloemen van prima heb je die zelf gekleurd?

    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Totally Spooky Beautiful!!...Hugs, Ila

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Martha,

    Die bloemen zijn van vorig jaar maar toen werkte ik nog met potloden. Ik vond de bloemen een beetje vel, ik heb ze bewaard en nu kon ik ze goed gebruiken. Het enige wat ik ermee gedaan heb is ze met Distress Inkt, kleur Walnut Stain, een beetje ouder gemaakt.

    Ik zag net dat je ook mijn blog van Stampavie volgt, wat leuk!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Ila,

    Thank you. We don't have Halloween in Holland, but I think these stamps from Magnolia are so adorrable, you have to make some cards with them! Love to hear from you. Have a nice evening!

    Hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Monique,

    Weer helemaal super geworden je kaart.
    Vooral de kleuren,weer eens wat anders dan oranje.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Esther,

    Voor mij wel even wennen, deze kleuren, maar ik vind ze lekker Spooky. Het papier van Magnolia is ook zo leuk. We spreken gauw iets af over de mail hoor, ik ben benieuwd naar je creaies. Ik wens je een gezellige dag.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the way you have made her sit on the branch. Those flowers are saying.. Look at me! Great! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Sol,

    Thank you, those flowers I thought they were hard to use, but I think the colour is just perfect for this card. Have a nice evening!

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen