zaterdag 25 december 2010

De winnaar van de Magnolia Advent kalender is ....



De winnaar van het verrassingspakket van Magnolia is geworden:

- * SAMANTHA * -

Ze schreef me het volgende:
Monique,

wat ontzettend leuk dat jij de 24e nr van de advent calender mag zijn.

je creatie is weer helemaal super. wat een mooie kleuren en papier heb je hiervoor gebruikt. het ziet er zo mooi uit, echt mijn complimenten meid.

volger ben ik al een enige tijd van je! vind het altijd leuk om even bij jou rond te snuffelen om te zien wat je weer gemaakt hebt. en vooral met magnolia i love it!

hele fijne kerstdagen.
dikke kerst knuffel van samantha

Samatha van Harte Gefeliciteerd met je prijs!

Samantha, wil je zo lief zijn via een reactie mij je adres door te geven, zodat ik die weer aan Magnolia kan doorgeven.

Fijne Kerstdagen, een Fantastische Jaarwisseling & een Gezond en Creatief 2011.

11 opmerkingen:

  1. Samantha, hartelijk gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. samantha gefeliciteerd meis
    geniet van je prijs
    monique dank je wel voor de kans meis
    fijne kerstdagen
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Samantha van harte meis !!!

    leuk kerstkado ! veel plezier ermee !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Samantha, van harte gefeliciteerd
    met je prijs!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je prachtige prijs Samantha! Heel veel plezier ermee! Monique bedankt voor de kans! Lieve kerstgroetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Samantha, van Harte Gefeliciteerd
    met je prijs
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi monique heb je fijne dagen gehad???
    Ik ben op het moment aan de gang met distress inkt, aquarelpapier en een waterpenceel. Het inkleuren lukt al aardig maar toch heb ik een vraag voor je je werkt ook met black soot om wat schaduw aan te brengen. Hoe kan ik dat het beste doen rond om mijn magnolia???
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Mandy,

    We hebben hele leuke feestdagen achter de rug. Het was wel druk, ik moest voor de CHA in Amerika voor Stampavie 8 projecten maken en voor gisteren nog een kaart. Die ga ik morgen posten. Inmiddels ben ik druk bezig met een nieuwe kaart voor Magnolia. Ook die zal ik morgen plaatsen.

    Wat betreft jou vraag. De rand om je stempel heen zou ik met Weathered Wood doen. Dat is een prachtige zachte blauw/grijze tint. Black Soot is wat donker. Je kunt het beste van te voren met een natte/schone kwast om de stempel heen gaan en dan een beetje inkt gebruiken.

    SUCCES!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi monique, bedankt voor je uitleg ik ga het op deze manier zeker proberen. Helaas moet ik het nog even met een paar kleurtjes doen maar er komen er snel meer. Vindt het een erg mooie techniek.
    Nog 2 weekjes dan zie ik je weer en kun je me alles leren heb er superveel zin.
    fijne dag vandaag met alles wat je gaat doen!
    Hou mijn blog in de gaten want ook daar komen nieuwe kaarten op!!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mandy,

    Graag gedaan hoor. Het hangt en staat inderdaad met de mogelijkheid om met meer kleurtjes te kunnen werken. Als je geen Weathered Wood hebt kun je het met een andere lichte tint ook proberen. Doe het dan eerst even op een stukje dat je straks op je kaart niet ziet. Ik verheug me enorm op de workshops. We gaan in ieder geval met Distress Inkt aan de gang en maken er iets moois mee. Ik ga je proberen te laten zien hoe je de tinten prachtig kan gebruiken om schaduw te maken. Graag tot de 21e!

    Liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen