maandag 30 mei 2011

Magnolia Challenge Blog TOMIC!



Eindelijk is het dan zo ver.

Op 6 juni 2011 gaan we van start met een Challenge blog genaamd TOMIC, dit staat voor "The Official MAGNOLIA Inspiration Challenge" voor alle Magnolia liefhebbers. Iedere week zullen leden van het Design Team een aantal voorbeeldkaarten maken met daaraan gekoppeld een Challenge.

Iedere week is er een Challenge en de winnaar / winnares wordt beloond met een prachtige prijs die door Magnolia Zweden zal worden verzonden! Hoe gaaf is dat?

Meld je daarom snel aan op het blog als volger en doe mee!

The Offical Magnolia Inspirations Challenge

Veel liefs,
Monique.

8 opmerkingen:

  1. Ja ik las het gisteren op de blog van Jodie en was helemaal blij verrast. Wat een geweldig initiatief. Gefeliciteerd !!
    Ik ga zeker meedoen :-)
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb me al aangemeld, hoe meer zielen hoe meer vreugd zullen we maar zeggen
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk initiatief, super leuk! Ga me gelijk aanmelden! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er geweldig uit en als ik tijd heb doe ik zeker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,

    Je kunt inderdaad gewoon meedoen wanneer je tijd hebt! Veel succes!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GORGEOUS as usual Monique! I love the layout you created. Your coloring is absolute perfection :-)

    BeantwoordenVerwijderen