maandag 15 augustus 2011

Challenge #11 - Monochromatic!



Deze week kun je, wanneer je het leuk vindt, meedoen met Challenge #11, Monochromatic op het TOMIC blog.
Het is de bedoeling dat je een kaart maakt in 1 kleurtoon, gecombineerd met creme en wit. De huid en het haar uitgezonderd. Ik zou het natuurlijk heel erg leuk vinden als je meedoet!

Ik heb voor deze kaart Witte Cardstock. Het prachtige blauwe papier is van Pion Design en komt uit de winkel van Doe@ding.



Voor deze kaart heb ik weer gebruik gemaakt van de schattige DooHickey's, the Heart Swirl en the Flag & Cloud. De letters zijn gemaakt met een stans van Tim Holtz, Typeset. De prachtige bloemen zijn van Prima Marketing.



Voor deze schattige Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Weathered Wood, Chipped Sapphire, Tattered Rose, Vintage Photo, Fired Brick, Antique Linen, Brushed Corduroy en Walnut Stain.

Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik zou het ontzettend leuk vinden wanneer je een berichtje voor me achterlaat. Moch je nog vragen hebben, doe dat dan ook via een reactie, dan krijg je vanzelf antwoord.

Veel liefs,
Monique xxx

49 opmerkingen:

  1. Hallo Monique, had je creatie al bij tomic voorbij zien kome . Erg mooi en leuke challenge deze keer, ga proberen mee te doen.
    Mag ik trouwens iets vragenover Tomic, de challenge loopt nu altijd van maandag tot zaterdag, dit is voor mij als werkende moeder altijd lastig omdat de week gevuld is met werk/ huishouden en de zaterdag met sporten van de kids. Zou het niet mogelijk zijn om al op zondag de nieuwe challenge te publiceren. Ik zou daar erg blij mee zijn.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi kaartje.
    Morgen is mijn vrij dag en er staat voor de middag hobbyen op mijn lijstje dus misschien een leuk idee om met de challenge mee te doen;)
    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Aartje,

    Ik snap wat je bedoeld. Ik kan vragen of dit mogelijk is, maar ik ben niet degene die dit beslist. Mocht het inderdaad veranderen, dan wordt dit op het TOMIC blog aangegeven. Ik heb geen idee waarom dit op maandag gebeurd.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,

    Deze creatie is ook weer SUPER Schattig!!!
    Het papier en details, Schitterend!!!

    Veel liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer erg mooi Monique, leuk he dat we beide voorliefde hebben voor de Weathered Wood tinten.
    Veel liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Monique,
    Het is weer een schattig kaartje geworden. Ook leuk met die letters. En het dametje, een pompom-girl, echt heel leuk!
    Groetejs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique,

    Wat een super leuke kaart is dit geweldig.
    Prachtige combinatie van alle materialen bij elkaar.
    Laat ik nou het papier zaterdag tijdens de crop dag bij doe@ding het papier hebben meegenomen en nog veel meer natuurlijk!!
    Geweldig wat een winkel.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach, wat een schattig Tildaatje is dit toch. Je hebt haar weer zo mooi ingekleurd, je papier is ook weer fantastisch. Super mooie kaart.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Monique!!
    Wat een prachtige kaart... mooie kleuren.. geweldig papier!!
    Leuke challenge!!... Als ik tijd heb ga ik ook eens wat in elkaar zetten!!....
    Liefs, Deb

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is ie weer prachtig Monique.
    Ik vind de kleurcombinatie geweldig, en zoals jij inkleurt.....gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique

    Wat weer een schattig kaartje.
    Hij is weer super lief en mooi gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je weet er ook elke keer weer iets moois van te maken hè.
    Je denkt al snel dat een kaart in 1 kleur saai zal zijn maar dat kan ik van jouw kaart absoluut niet zeggen.

    Groetjes,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt! Prachtige details en zo mooi geheel!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Monique! Lief afdrukje en ik ben dol op je details: de vlaggetjes, de bloem, het label en natuurlijk de vlinders! Top gedaan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi What a fun challenge . I have never tried this technique before ! I looked it up for some research , really interesting ! Your card is so perfect. I adore this Tilda in these blues with these flags and this stunning flower arrangement ! Super inspiration ! Kitty ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Another work of art from a most talented artist!
    Such a magnificently colored image with the most delicious details!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Monique, wat een plaatje weer. Prachtige kleurtjes en dat papier is idd. schitterend. Ik heb net het Magnolia Treasure Book van de Magnolia dag afgemaakt. Hij is wel iets anders geworden (extra pocket en dus extra layouts) en de versiering heb ik ook wat aangepast, maar ik ben er best tevreden mee. Gekleurd met Distress zoals ik dat bij jou geleerd heb op de open dag van Doe@Ding :) Daar heb ik dus nog steeds plezier van. Lieve groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your cards are so Beautiful! I am so very inspired every time I visit your blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een beauty heb je er weer van weten te maken.
    Jij schijnt geen moeite te hebben met ingewikkelde opdrachten,zoals één kleur.
    Prachtig!!

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig!
    Wat is ie ontzettend gaaf!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En daar is ze weer met een geweldige creatie! Ik geniet er elke keer weer van! Je details zijn weer prachtig, zoals altijd... Ik heb gisteren mijn kaart op het Tomic blog gezet en vond het een leuke opdracht!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow wat is die mooi wat een plaatje en zo mooi ingekleurd complimentjes

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeetje wat is dit weer een plaatje!!! Weer prachtig tot in elk detail!!! Bedankt voor de inspiratie!
    Liefs, Marit.
    ..:: xXx ::..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi Monique zoals gewoonlijk is deze kaart weer fantastische mooi !!!!!!!!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig!! wat heb je dat weer super gedaan.
    De kleur is ook zo mooi.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. mooie kaart weer geworden hoor monique, ziet er goed uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. het staat al duidelijk op je kaart,deze is namelijk een winnaar!!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, wat een super mooi creatie!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterende kaart Monique en zulke mooie kleurtjes!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw Monique,

    Hij is weer super.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ohhh wowwwww Monique,wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ooohhh wat schitterend weer zeg, écht heel mooi!!! Ik heb in de vakantie weer druk geoefend met kleuren maar ik krijg het toch niet voor elkaar.... zooo jammer... ga je nog een keer een workshop ergens geven?? Misschien dat ik daar dan nog een keertje kom om het te proberen... vind het toch wel zonde van al die doosjes al gebruik ik ze wel om de randjes van kaarten te inkten...

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Arjette,

    Ja, dat is zonde. Ik geef geef workshops bij Doe@ding, in Hagen Duitsland bij Magnolia en in Zweden op 8 oktober in de Magnolia winkel. Misschien zijn de laatste 2 een beetje te ver weg, maar is Doe@ding wel een mogelijkheid.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wouw schitterende kaart monique
    echt super
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  35. SUPERRRR!!!! Het is weer een beauty!!!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  36. gewoon weer prachtig ,echt een plaatje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het is weer een geweldig mooi kaartje Monique, prachtige kleuren en details!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Tja wat moet ik nu nog zeggen , alles is al gezegd... je kaartje is weer geweldig mooi!! Ik kan niet wachten om te zien hoe jij inkleurt.
    Mag ik je vragen met welke stempel jij rondom je afdrukje stempelt??
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Tiets,

    Ja, nog een ruime week en dan zien we elkaar. Kun je dan zien hoe ik het doe! Gezellig. Wat betreft het stempeltje. Dat is van Stempelglede, de serie waar hij uitkomt heet Vintage Garden Flower. Of het in Nederland te koop is??? Geen idee. Ik heb het bij Hobbystempels gekocht, alleen daar is hij uitverkocht.

    Veel liefs, tot gauw!
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Monique,
    Ziet er weer geweldig uit. En de kleuren..... prachtig op elkaar afgestemd.Ik kijk dan altijd weer uit naar je volgende creatie. Alvast fijn weekend, XX, Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Tja wat kan ik hier nou nog aan toe voegen? Ik ben nog maar net begonnen met kaartjes en stempels en bloggen en ect...............
    Als ik op jouw blog snuffel zakt mijn mond open en voel ik me net een kind in een snoepwinkeltje....Wauw!!!!
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Monique,
    Nog even een berichtje van mijn kant. Afgelopen vrijdag lag het magnolia magazine al in de bus. En wat zie ik een interview met jou in het magazine. Geweldig. En zeker je project de explosion box. Ziet er weer geweldig uit. Ik hoop dat er nog vele projecten van jou te bewonderen zijn in het magazine. Fijne zondag nog. XX, Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Cora,

    Wat ontzettend leuk dat je me hier even een berichtje over stuurt. Ik heb het Magazine zelf nog niet in huis. Binnenkort laat ik even wat details van de box op mijn site zien, ik heb gehoord dat maar 1 kant te zien is, laat ik de andere kant zien. Ik wens je nog een gezellige zondag!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. What a wonderful card! I just love to admire all of your beautyful creations!

    BeantwoordenVerwijderen