maandag 26 september 2011

Doe@ding Event in Hotel Atlas!!!



Aanstaande vrijdag en zaterdag, 30 september & 1 oktober is het eindelijk weer zover! Dan wordt er Doe@ding in Hotel Atlas te Spijkenisse weer een Doe@ding Event georganiseerd.

Ook dit keer mogen Angela en ik weer een workshop gaan verzorgen. Natuurlijk weer met Magnolia spulletjes en een stempel. We laten jullie nog even in het ongewisse, maar a.s. donderdag zal alles wel duidelijk worden als je op het blog van Doe@ding kijkt of op dat van Angela of mij.

Als je bij mij in de workshop komt, is het misschien handig je eigen waterpen mee te nemen. Zelf vind ik dat altijd erg prettig. Natuurlijk mag je er altijd één van me lenen als je er geen bij je hebt of er geen één hebt.

We gaan weer op beide dagen iets anders maken.

Wij hopen dat er weer veel lieve en enthousiaste mensen die weer een workshop bij ons willen volgen.

Graag tot vrijdag of zaterdag, je mag natuurlijk ook beide dagen komen.

Veel liefs,
Angela & Monique xxx

9 opmerkingen:

  1. Hou nu maar drank en boterhammetjes onder tafel want hier zal je geen tijd hebben zoals in België om te kletsen en rond te wandelen!
    Ik wens je dus een heel druk weekend, maar wel een erg leuk met vele lieve bloggers, maar dat zal wel zeker!
    Veel plezier....lieve schat! ;)
    Dikke X, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf zo'n exclusieve stempel, ik hoop dat ik tijd heb om te komen.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer dat ik zo eind uit de buurt woont anders had ik wel geweten waar ik heen had gegaan:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique, mij ga je zien ,ik heb er helemaal zin in STERKTE met al die opdringende dames(ja dat heb je als bekende nederlander ha ha)nee het wordt vast weer waanzinnig en ik kom ,kan niet wachten.veel liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt mij heel nieuwsgierig... is vast weer een geweldig mooie creatie! Wens jou en Angela hele gezellige dagen.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique,
    Ik heb er weer zin in, dus ben ik vrijdag ook weer van de partij (we gaan gewoon een avond van te voren voor de deur liggen, hi. hi) Tot vrijdag want volgens mij worden het weer twee waanzinnige dagen.
    Liefs, Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat het dringen word om bij je te komen of net als Cora voor de deur gaan liggen ihihihihih

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Monique,
    Ik had er al zin in as vrijdag maar na het lezen van je berichtje kan ik echt niet meer wachten! Hoop zeker even langs te komen voor een workshopje!!
    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel plezier deze dagen Monique.

    Groetjes, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen