donderdag 24 mei 2012

Tilda's Time to Celebrate!


Het is bijna zover, in ons land worden binnen nu en een week de Centraal Schriftelijke Eindexamens weer afgerond. Daarna is het tijd om het diploma te vieren.

Vandaar dat ik met één van de Special Edition stempels van Magnolia, die onlangs zijn verschenen even een label heb gemaakt voor aan een wijnfles.

Ik heb deze stempel gekocht bij Doe@ding. Mocht je hem willen hebben, dan kun je hem bestellen via bestelling@doeading.nl of gewoon even bellen.


Dit keer heb ik als basis de tag van Tim Holtz gebruikt. Het prachtige papier is van Pion Design en komt uit de winkel van Doe@ding.

De prachtige DooHickey's van Magnolia die ik heb gebruikt heten o.a. Hart Tag, Bloomy Tag, Hellebores, Floral Swirl Corner en Summer Foliage. Ze zijn super leuk om mee te werken en weer volop verkrijgbaar.


Ook dit keer heb ik weer gekleurd met Distress Inkt en Distress Markers.

Ik heb o.a. de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Pumice Stone, Black Soot, Walnut Stain, Tea Dye, Tattered Rose, Antique Linen, Peeled Paint, Vintage Photo en Aged Maghogany.

Ik heb o.a. de volgende kleuren Distress Markers gebruikt:
Pumice Stone, Black Soot, Walnut Stain, Antique Linen, Peeled Paint en Aged Mahogany.


De prachtige houten decoraties zoals de swirl rechts, de tekst, de vlinders en de doily achter het afdrukje zijn van Unique Hobbyproducts


Om de tag af te werken heb ik nog wat kaasdoek, een envelopje van Melissa Francis, een halve doily van Tim Holtz, wat parels en wat Stickles gebruikt.

Ik hoop dat jullie het label leuk vinden. Ik wil jullie alvast hele fijne Pinksterdagen wensen met veel mooi en warm weer.

Ik zou het het ontzettend leuk vinden je even een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,
Monique xxx

41 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kadootje is dit zo voor iemand die bijv. geslaagd is, mooie details en kleurwerk zoals altijd natuurlijk.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh Monique, ik vind je Label werkelijk fantastisch!!!! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er schitterend uit! Groetjes, yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel knap, en wat zijn ze weer leuk die speciale edities van Magnolia, weer een echte "must have", was het niet dat ik juist €53 verloren ben door de post....heeft een serieuze baksteen in mijn maag gelegd!!!!
    Ik hoop dat je heel wat kan vieren binnenkort, maar dat zal wel lukken met die "knappe koppen" bij jullie!!! Je label is weer fantastisch mooi gemaakt!!!!!
    Veel liefs en dikke X.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow, this is so very gorgeous! love your colouring and fab design.
    Love,melly. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Monique, nog even een extra berichtje van mij. Dank je wel voor je complimenten op mijn klok! Je bent ook een grote inspiratiebron voor mij en ik kijk graag naar je prachtige creaties! Zo verniewend altijd! Wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amazing creation Monique!! I love every single detail...so elegant and romantic:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, schitterend weer Monique!!
    Mag ik vragen van wie die bloemetjes rechts boven de swirl en boven op de kaart zijn??Vind ze zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OMG....this is brilliant!!!! What a perfect image to adorn a bottle of good wine!
    What an elegant gift to bring a very lucky hostess!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat schitterend gemaakt Monique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique, Je tag is weer superssss en natuurlijk wil ik graag een berichtje achterlaten ;D Ik geniet van je creaties en de manier waarop jij ze maakt! Geniet van deze mooie dagen en tot blogs!
    Lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Monique, herrlich, wie alle Deine Arbeiten, diese Flaschendekoration. Wunderbar die Farben und die ganze Verarbeitung. Von Dir kann man immer wieder etwas lernen. Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig label.
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een geweldig leuke en mooie label zo word een fles krijgen een extra feestje met die prachtige label en ook voor jou fijne pinksterdagen en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er weer prachtig mooi uit Monique.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Mieke,

    Bedankt voor je lieve reactie.

    De bloementjes zitten vast op de doily van Unique, je kunt ze bij Doe@ding in de winkel kopen of bestellen.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ze is weer helemaal geweldigggggg Monique
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig mooi Monique, en wat een super mooie mallen en embellies heb je weer gebruikt! SUPERS!!!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een superleuke creatie weer monique, ziet er weer erg mooi uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat ziet er weer super mooi uit

    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou het is weer een juweeltje om te zien hoor.
    Erg mooie details weer en de stempel is ook erg leuk.
    Jij en je familie ook fijne pinksterdagen en geniet van het mooie weer!!

    Xx esther

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwww zeg, wat een geweldig leuk kadootje heb je zo, vind die stempel wel héél leuk hoor!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow !! Weeral een prachtige creatie , zoals
    altijd .

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige tag heb je gemaakt Monique...echt een lust voor het oog.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super!!!! Dit is toch een feest om te krijgen?!
    Het inkleurwerk is natuurlijk weer top. Ik ben zo blij dat ik een workshop inkleuren van je heb mogen meemaken bij Doe@Ding. Nog bedankt!
    Groetjes en een prettig Pinksterweekend, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hallo Monique,
    Ik las op het blog van Nicole dat ze een vlaggenlijn van Magnolia had gebruikt, ik kon jou wel ff een mail sturen zei ze, want Nicole zelf wist niet uit welke serie hij kwam., Zou je mij dat kunnen vertellen.
    mvg Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Ingrid,

    Natuurlijk kan ik je helpen. De vlaggetjes komen uit de "sweet rainbow collectie 2011".

    Fijne Pinksterdagen!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Monique

    Wat een schitterende creatie, er is zoveel mooi's op te zien.
    Fijne pinksterdagen en geniet van het mooie weer.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een supercreatie, geweldig hoe je altijd weer je details zo mooi uitwerkt.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Monique,
    wat maak je toch mooie dingen elke keer! Ik ben er ook pas mee begonnen om stempeltjes in te kleuren met distressink (moet nog wel heel veel oefenen).Maar vind het heel leuk om te doen.Je vermeld altijd welke kleuren je gebruikt maar ik zou graag van je willen weten welke kleur je voor de huid gebruikt en de blosjes.Groetjes Davien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Davien,

    Leuk dat je ook begonnen bent met Distress Inkt te kleuren, pas maar op, het werkt verslavend! Ik gebruik voor het gezicht Tattered Rose, Vintage Photo en Tea Dye, voor de wangen, Agend Mahogany.

    Veel succes en fijne Pinksterdagen!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuk idee om kado te doen, en wat heb je er weer een pronkstuk van gemaakt schitterend, liefs Janny xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wow heel mooi gedaan hoor

    Liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Awesome job! Your coloring is so gorgeous and I love all the fun embellishments you added. Great job! Hugs Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Geweldig Monique, wat een top creatie weer! En weer zo in de bekende Monique stijl! Alles klopt weer en past weer zo mooi bij elkaar. Schitterende details, je raakt weer niet uitgekeken! En nu maar wachten tot de fles open kan! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hi Monique,zou bijna wensen dat ik geslaagd was,wat een plaatje.Gelukkig kom ik over twee weekjes weer een workshop bij je volgen en ik kan haast niet wachten,heb er reuze zin in.Evt nog nieuwe projecten in zicht,of plan je jezelf de zomer lekker vrij?In elk geval tot de 16de,liefs en groetjes Francis XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Francis,

    Voor de vakantie doen we de theedoos, we zijn inmiddels begonnen met inschrijvingen voor oktober. September zit vol. Dan hebben we natuurlijk ook nog het super leuke event van Doe@ding in Atlas. Ik zie je graag over een paar weekjes. Gezellig!

    Fijn weekend!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi
    Wat kleur je, je stempels prachtig in. Sinds kort ben ik ook begonnen met het inkleuren van dit soort stempels en heb ook de markers. Daar ben ik al mee aan het stoeien geweest, maar vind het nog er lastig. Kun je me vertellen hoe je dit inkleurd met de markers in combi met de distress inkt. Zou ik heel fijn vinden.
    Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Monique
    WT Kleur je je stempels prachtig in. Ik ben sinds kort ook begonnen met het inkleuren van dit soort stempels. En heb ook de distress markers. Ben er al mee aan het stoeien, maar vind het nog lastig.Hoe gebruik je deze bij het inkleuren? En hoe doe je dat in combi met distress inkt? Ben benieuwd. Wil het ook graag leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Anita,

    Ik gebruik een combinatie van de inkt en markers. Het papier dat ik gebruik is van Terschelling, aquarelblok, GLAD. Doe@ding verkoopt ze. Uitleggen hoe ik kleur is wat moeilijk om uit te leggen. Ik geef regelmatig een workshop met inkt en markers, misschien is dit iets voor je.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen