dinsdag 1 mei 2012

Winnaar van de Candy .................



Ook dit keer heb ik weer heel veel lieve berichtjes van jullie mogen ontvangen.
Dat vind ik natuurlijk super! Helaas kan ik ook dit keer er maar 1 uitdelen.

De gelukkige winnaar is dit keer:

M@deliefjuh van http://www.madeliefjuh.nl/

Van Harte Gefeliciteerd met je Candy, ik hoop natuurlijk dat je er blij mee bent!

Wil je zo lief zijn mij even een reactie achter te laten met je adres, dan kan ik ervoor zorgen dat je de Candy zo spoedig mogelijk in huis hebt!

Veel liefs,
Monique xxx

11 opmerkingen:

  1. Martine gefeliciteerd met je prijs !
    En Monique natuurlijk bedankt voor het verloten.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Martine.

    Monique erg bedankt voor de kans.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats :)
    Hugs for Monique :)
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met je prachtige candy Martine! Monique heel erg bedankt voor het mogen meedoen! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou martine
    van harte gefeliciteerd met je prachtige candy en natuurlijk veel plezier ermee!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whiehoe!!! wat vind ik dit leuk!!! gaaf zeg :) super :) ben helemaal in de joebel sfeer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Martine! En Monique,jij ook bedankt dat we mee mochten doen :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och geweldig leuk, van harte Martine,....en enorm veel lol met je prijs, gaat wel lukken he ;o)

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd Martine.
    Veel liefs Glenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte Martine en Monique jij van Harte bedankt voor de kans.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen