zondag 29 juni 2014

Virgo Tilda - Ribbon Girl Challenge!

 
 
Vandaag mag ik voor de 3e keer meedoen als Guest Designer voor de Ribbon Girl Challenge! Dit keer is het de bedoeling dat je minimaal 1 Die Cut gebruikt voor je kaart.
 
Ik heb voor deze kaart een schattige stempel uit de Zodiac Collection 2014 van Magnolia gebruikt, ze heet Virgo Tilda. Het prachtige papier is van Maja Design en van Magnolia. Op dit moment heeft de webshop van Harlekino nog een aantal schattige stempels uit deze collectie op voorraad. Achter de bloemen zie je de schattige hedra takjes van Magnolia. Harlekino heeft deze collectie ook op voorraad.
 
 
De vorm van de kaart heb ik gemaakt met een stans van Go Kreate. Daarnaast heb ik de volgende DooHickey's gebruikt: Heart Tag, Spring Flower Lace en Swirly Butterfly.
 
Naast de zelf gestanste dies heb ik ook nog prachtige spullen van Unique Hobbyproducts gebruikt. Ik kan er niets aan doen, maar ik blijf deze spullen prachtig vinden.
Ik heb o.a. de volgende embellishments gebruikt: Swirl 12, Doily 9, Hoekje 1, Ornament 1 en Ornament 15.

 
 
Natuurlijk heb ik weer met Distress Inkt, Distress Markers en Distress Re-inkers gekleurd.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Bundled Sage, Weathered Wood, Pumice Stone, Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Antique Linen en Walnut Stain.
 

 
Om de kaart af te maken heb ik prachtig kant, parels, strass, spacers, bloemen, oval Resin en Resin bloementjes uit de Ribbon Girl shop gebruikt.
 
Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik vind het natuurlijk super lief als je even een berichtje voor me achterlaat. Ik hoop dat je door mijn kaart geïnspireerd bent en meedoet met onze Ribbon Girl Challenge. Als je op de site je blogadres en je kaartje achterlaat, ding je mee naar een leuke prijs!
 

Veel liefs,

Monique xxx

15 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,

    O dit is echt weer een Monique kaart zo mooi!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dit is weer zo mooi geraakt, je blijft er naar kijken en ziet steeds weer wat anders. Heerlijk zo'n volle kaart zonder te druk te zijn. Alles is mooi in balans en met zorg uitgezocht, mijn complimenten.
    liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw schitterend weer Monique, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,schitterende kaart mooi hoe alles bijeen past.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai monique, wat een plaatje weer! Prachtig kleurwerk, zoals altijd. Je raakt weer niet uitgekeken, alles past weer zo mooi bij elkaar, mijn complimenten hoor. Liefs marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Monique,
    wat een prachtige kaart weer. En er is weer veel te ontdekken. Je vorige 2 creatie's waren ook erg mooi.
    Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Monique,

    Wat een prachtkaart heb je gemaakt, zo bijzonder weer in al zijn details!

    Heel veel liefs en vele groetjes aan je gezin,

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is stunning! I just love the neutral tones, so vintage and romantic, beautifully done
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje is het weer Monique liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow, ik volg je nog niet zo lang, maar ik ben zwaar onder de indruk, wat een prachtig kaartje!! lieve groet Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the colors on your card.....really stunning! And, that beautifully colored image is adorable!

    BeantwoordenVerwijderen