donderdag 24 juli 2014

Beneath the water! DooHickey Club Dies!


Dit is 1 van de projecten die ik voor de DooHickey Dies Club gemaakt heb. Dit project is gepubliceerd in het bij deze club behorende Magazine van Magnolia. De basis is van Let's Get Bizzee en heet Fotoset met voetje.

Op dit moment kun je de nieuw DooHickey Dies Club 2 bij Magnolia bestellen.

 
De stempels die ik voor dit projectje heb gebruikt zijn van 2013 en 2014. De achtergrond stempel heet Waterlilly Background, de stempel van Tilda heet Pisces Tilda. De achtergrond heb ik met een DooHickey gemaakt, deze heet Edwin's Rectangle Lace. Deze kun je kopen in de webwinkel van Harlekino.

 
Tilda en de achtergrond heb ik met Distress Inkt, Distress Markers en Distress Re-fillers gekleurd.

 
Om het project af te maken heb ik schattige vlinders en een tekststempel van Unique Hobbyproducts gebruikt. Daarnaast natuurlijk de nodige parels, rhinestones, wat kant en bont.
 
Als je de 2e editie van de Magnolia DooHickey Club Dies niet wilt missen, bestel deze dan snel!!!
 
Ik wil je bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Natuurlijk vind ik het super lief als je even een berichtje voor me achterlaat.
 

Veel liefs,

Monique xxx


12 opmerkingen:

  1. Wow Monique wat is dit weer schitterend en uniek geworden, super gaaf. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het al niet kunnen laten om je privé even te laten weten dat ik je voorbeelden GEWELDIG vind, maar hier dan nog eens hé!? Je hebt voor heel veel inspiratie gezorgd in het magazine!!! Het is echt prachtig... Fijne dag! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hem al in het magazine zien staan maar wil toch nog even zeggen hoe geweldig ik hem vind de combinatie met de stempels en de doohickeys en natuurlijk het zeepaardje erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. And very beautiful your project is too.
    I can't get enough of these Doohickey dies.
    Thanks for the inspiration
    Hugs, Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had hem in het boekje al gezien.En heb er met bewonderende ogen naar gekeken.Super schitterend gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Monique hoe schitterend heb je dit weer gemaakt, ik vind het helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique. Helemaal super en hij is prachtig geworden. Groeten Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Monique,

    Wat een schitterende creatie is dit weer ben altijd benieuwd naar jou creaties ik vind ze altijd zo mooi en deze is ook weer helemaal super.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So soft and delicate, always a pleasure to see your beautiful work
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Monique,
    wat super prachtige creatie is dit weer. Ik had hem met nog een andere, de klok ook zo prachtig, in het boekje zien staan. Leuk dat je een bezoekje aan mijn blog hebt gebracht. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh woooowww, this is just too beautiful for words. It so wonderfully and your colours are amazing. Love it!!!

    BeantwoordenVerwijderen