woensdag 30 juli 2014

Ribbon Girl Challenge Magnolia Only Tag!

 
Afgelopen zondag is er op het Ribbon Girl blog weer een leuke Challenge van start gegaan. Dit keer is het de bedoeling dat je een Tag maakt met een stempel van Magnolia erop of zoals mijn lieve DT Collega Debbie heeft gedaan, iets maakt met de schattige DooHickey's.

Ik wil je nog even laten weten dat je op dit moment nog steeds de 2e DooHickey Club kit kunt bestellen. Je krijgt hierbij een prachtig blad vol leuke ideetjes!
 

 
Ik heb dit keer het prachtige papier van Magnolia en Maja Design gebruikt. De basis is gemaakt met de Tag van Tim Holtz.
 
De prachtige bloemen, het kant, de rhinestones en de schattige Raisin bloemen en het Raisin Randje komen uit de webwinkel van de Ribbon Girl. 
 
 
Ook dit keer heb ik weer met Distress Inkt, Distress Markers en Distress Re-fillers gewerkt.
Ik heb voor deze tag o.a. de volgende kleuren gebruikt:
 
Victorian Velvet, Milled Lavender, Peeled Paint, Bundled Sage, Weathered Wood, Pumice Stone, Vintage Photo, Fired Brick, Aged Mahogany, Tattered Rose, Antique Linen en Walnut Stain.

 
De prachtige ovaal, de swirls en vlinders zijn van mijn lievelingsmerk Unique Hobbyproducts. 

 
Als je op de site van de Ribbon Girl Challege je link naar jouw blog achterlaat ding je mee naar een leuke prijs. Veel succes!
 
Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog en natuurlijk vind ik het super lief als je even een berichtje voor me achterlaat.
 

Veel liefs,

Monique xxx


9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tag, schitterend gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tag Monique. Lief dat bolletjeslint langs het afdrukje dat weer prachtig ingekleurd is. Mooie bloemen en andere versieringen heb je gebruikt. Een dotje vind ik het.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eeen hele mooie wijn fles tag heb je gemaakt, eht helemaal in jou stijl.

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, dat is nog eens een leuk cadeau!
    Je bent ermee welkom hoor eind van de maand als ik jarig ben....hahaha

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende tag Monique, zo ontzettend mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Monique, wat een prachtige tag weer! Super zoals jij altijd alles met elkaar weet te combineren, mijn complimenten! Nog een gezellig weekend gewenst, liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende tag. De details zijn ook top en Tilda is weer prachtig ingekleurd. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je blijft toch ook één van mijn favorieten hoor! Elke keer weer een prachtige creatie; gewoon super weer! Lief dat je langs bent gehopt ;p

    xxx
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen