vrijdag 13 mei 2016

Tilda's Mexican Party! Pop Up Box vol.1


Vandaag wil ik je een kaart laten zien die ik heb gemaakt met de allernieuwste Dies van Magnolia, ze komen uit de Pop Up Box vol. 1. Deze Pop Up Box verschijnt af en toe.

De schattige stempel die ik heb gebruikt komt uit de "Little Italy Collectie 2015" en ze heet Tilda is dancing in Italy. Ik laat haar dansen in Mexico zoals je ziet.

 

De schattige dies heb ik allemaal gemaakt van Bo Bunny papier.


Natuurlijk heb ik deze Tilda weer gekleurd met Distress Re-inkers en Distress Markers.

Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Aged Mahogany, Black Soot, Pumice Stone, Tea Dye, Tattered Rose, Fired Brick, Walnut Stain, Antique Linen, Frayed Burlap, Peeled Paint en Forest Moss.


Het prachtige ovaal achter Tilda met de bloemen is een nieuwe van Unique Hobbyproducts.
Het is weer een plaatje vind ik zelf.


Verder heb ik wat bloemen uit de Pop Up Box, kant en kaasdoek toegevoegd.


Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Natuurlijk vind ik het superleuk als je even een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,

Monique xxx

5 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt er is weer zo veel mooie dingen op te zien je kleurwerk is schitterend die Pop Up Box daar wist ik niks van en is ook niet te koop in ons land geloof ik heb hem nog nooit gezien zo te zien zitten er leuke stansjes in ik vind de cocktail glaasjes leuk!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Marrie!

      Dank je wel voor je lieve berichtje! Deze kit kun je nu bestellen in de webshop van Magnolia. Als je bij de zoekfunctie het woordje Pop typt kun je hem vinden.

      Veel liefs,
      Monique xxx

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart!!!!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen