woensdag 8 juni 2016

Once Upon a Time! DooHickey Club vol. 9



Dit schattige projectje heb ik voor de DooHickey Club vol. 9 van Magnolia gemaakt.
Er zitten op dit project verschillende DooHickey's uit deze club.

Voor de basis heb ik het fotolijstje van Dutch DooBaDoo gebruikt. Dat vind ik een super leuk lijstje om mee te werken. Het schattige papier is van Magnolia.


De stempels die ik heb gebruikt zijn van Magnolia. Ze heten Tilda with Corkscrews, Black knight Edwin en komen uit de "Once Upon a Time Collection 2013".


Ik heb gekleurd met Distress Inkt, Re-inkers en Distress Markers.
Voor Edwin heb ik de volgende kleuren gebruikt:
Weathered Wood, Black Soot, Bundeld Sage, Frayed Burlap, Pumice Stone, Aged Mahogany, Vintage Phote, Walnut Stain, Tattered Rose, Fired Brick en Antique Linen.


Voor Tilda heb ik Tattered Rose, Pumice Stone, Black Soot, Antique Linen, Walnut Stain, Vintage Photo, Fired Brick en Aged Mahogany gebruikt.


De schattige ovalen die onderop dit projectje liggen zijn van Unique Hobbyproducts. Ik heb ze gecombineerd met het ovaal uit deze DooHickey Club.


Om dit projectje af te werken heb ik wat kaasdoek, kant en parels gebruikt.

Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog.

Veel liefs,

Monique xxx


2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende creatie Monique...echt super mooi gemaak en veel op te zien!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowwww wat zie ik weer geweldige creatie's Monique
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen