donderdag 1 december 2016

Silent Night! Magnolia Vintage Club 4

Dit projectje heb ik gemaakt voor de Magnolia Vintage Club 4. Een prachtig pakket met mooie stempels, DooHickey Dies, lint en bloemen. Als basis voor dit projectje heb ik een pot met een kaars erin gebruikt. Deze pot heb ik bewerkt met Viva Ice Effect Hologram. Daarna heb ik er bont en kant omheen geplakt en ben ik begonnen met de voorkant van het project. De schattige stempel komt uit de Kerstcollectie 2015 van Magnolia en heet "Lingonberry Light Tilda".

Vanaf vandaag kun je iedere dag op YouTube een leuk filmpje zien van 1 van de designers van ons team, voor de gelegenheid heet het YuleTube. Je kunt de link op de site van Magnolia vinden. Je moet dan even de webshop aanklikken en ongeveer in het midden van de pagina vind je de link.


Ik heb Tilda met Distress Re-inkers en Distress Markers gekleurd en heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:
Aged Mahogany, Peeled Paint, Frayed Burlap, Pumice Stone, Black Soot, Walnut Stain, Vintage Photo, Tattered Rose, Antique Linen, Weathered Wood en Spiced Marmelade.


Met de prachtige stempels en DooHickey dies uit de Vintage Club heb ik de bovenkant van het potje waar de kaars inzit bewerkt. Het enige wat ik nog heb toegevoegd zijn een paar kleine dennenappeltjes en een houten ster.


De prachtige bomen die achter het plaatje staan zijn nieuwe DooHickey's en komen uit de Kerstcollectie van Magnolia.

Veel liefs,

Monique xxx


1 opmerking:

  1. Wat lang geleden dat ik je hier een bezoekje heb gebracht!
    Wat blijf je toch schitterende creaties maken Monique, love it!!

    Veel liefs en de groeten aan de familie ;)
    Durvina

    BeantwoordenVerwijderen