donderdag 22 december 2016

Have yourself a Merry Little Christmas!


Dit projectje heb ik voor de onlangs verschenen DooHickey Club vol. 12 van Magnolia gemaakt.
Het bestaat uit 2 onderdelen. Een waxinelichthoudertje en een kruikje. De basis hiervan heb ik bij de Action gekocht. Op het waxinelichthoudertje heb ik verschillende dies van de DooHickey Club gebruikt. Daarnaast heb ik een paar belletje, wat kant, parels en dennenappeltjes toegevoegd.

Op het kruikje heb ik een schattige stempel van de Aspen Holidays Collectie 2016 van Magnolia gebruikt. Ze heet "Berry Tilda". Het papier om het kruikje is van Pion Design.


Deze stempel is gekleurd met Distress Re-inkers en Distress Markers.
Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:
Weathered Wood, Pumice Stone, Black Soot, Aged Mahogany, Peeled Paint, Walnut Stain, Vintage Photo, Antique Linen, Tattered Rose en Tea Dye


Ik ben begonnen met het schilderen van Tilda en daarna heb ik het kruikje beplakt met papier, kant en bont. Zo krijg je een mooie basis.


De prachtige kandelaar komt ook uit de DooHickey Club vol. 12.


Ik heb als basis aan de voorzijde een 2 Spellbinders gebruikt. Deze heb ik met 3-D kit bevestigd. 
Daar bovenop heb ik de stempel geplakt. Doordat je 3-D kit gebruikt ontstaan er ruimtes en die heb ik gebruikt om de schattige DooHickey's tussen te plaatsen.


Om de hals van de kruik zitten een touwtje met daaraan een tag met daarop Kerststerren en Kerstballen bevestigd. Deze DooHickey's komen ook allemaal uit dezelfde DooHickey Club.
Om het geheel af te maken heb ik wat parels en wat dennenappeltjes gebruikt. Tot slot heb ik wat Stickles op de vleugels en op de vlammen van de kaarsen gedaan.

Ik wil je bedanken voor het bezoeken van mijn blog en wens jou en je familie Zalige Kerstdagen en een Gezond, Gelukkig en Fantastisch 2017 toe!

Veel liefs,

Monique xxx

2 opmerkingen:

  1. Schitterend weer Monique....hele klus maar het resultaat mag er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen! Ik wens je fijne Kerstdagen!

      Liefs,
      Monique xxx

      Verwijderen