donderdag 23 maart 2017

Tilda loves the Springtime!


Vandaag wil ik je een kaartje laten zien dat ik heb gemaakt met een schattige stempel van Magnolia uit de allernieuwste "It's Springtime Collection 2017". Ze heet "Tilda with Dotted Boots".

Als basis voor mijn kaart heb ik een schattige DooHickey Die gebruikt, deze komt uit de allerlaatste DooHickey Club nummer 13. Deze clubkits worden in de webshop van Magnolia verkocht.



Het papier dat ik dit keer heb gebruikt is van Maja Design. De schattige ovalen en de tekst op de kaart zijn van Unique Hobbyproducts. Ze zijn onweerstaanbaar mooi! Het kleine schattige ovaaltje heb ik bij de Action gekocht.


De schattige bloemen die ik dit keer heb gebruikt zijn van Magnolia. Deze zijn ook vaak op beurzen te koop. Daarnaast kun je ze ook in de webshop van Magnolia bestellen.



Uiteraard heb ik ook dit keer weer met Distress Re-inker en met Distress Markers gekleurd.
Dit zijn de kleuren die ik dit keer heb gebruikt:
Weathered Wood, Pumice Stone, Milled Lavender, Spiced Marmalade, Peeled Paint, Frayed Burlap, Walnut Stain, Antique Linen, Tattered Rose, Aged Mahogany, Tea Dye en Vintage Photo.


Om het kaartje af te maken heb ik wat kant, kaasdoek en pareltjes gebruikt.

Veel liefs,

Monique xxx

2 opmerkingen:

  1. Oooh absolutely STUNNING!!!! Gorgeous colouring and love love love your layout!!! A feast for the eyes!!!
    Crafty Cuddles Jay xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super mooi kaartje
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen