zaterdag 1 december 2018

Magnolia Advent Calendar!


Dit is de Advent Kalender die ik heb gemaakt met de schattige stempels uit de Nativity Collectie van Magnolia.

Vanaf vandaag start er op het Magnolia Kanaal op YouTube ook een Advent Kalender met iedere dag nieuwe tutorials van onze DT leden. Je kunt ze vinden via deze link


De stal heb ik gemaakt van craft. Het model is van Dutch DooBaDoo en ik heb er een 3-d versie van gemaakt.

De prachtige houten randen zijn van Unique Hobbyproducts. De kerstbomen heb ik bij Trekpleister gekocht.


De stempels zijn allemaal met Distress Re-inkers gekleurd. Het prachtige papier is van Pion Design.


Het bont en de dennenappels komen bij Action vandaan. 



Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en veel plezier met de Advent Kalender van Magnolia op het YouTube kanaal.

Veel liefs,

Monique xxx

3 opmerkingen:

  1. This is Absolutely Amazing!.. It is so much work put down in this creation! Amazing Details. and I love your colouring. Gorgeous work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is dit toch weer prachtig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen