vrijdag 28 december 2018

Enjoy Your Stay Journal


Dit is mijn bijdrage aan de Magnolia Advent Calendar 2018. Ik heb dit keer met heel veel stempels en DooHickey's dit boekje gemaakt. In januari 2019 zijn er weer de Magnolia dagen!!!

De basis is gemaakt met een Sizzix stans van Eileen Hull en heet Passport.


Als je wilt kijken hoe ik dit boekje heb gemaakt kun je het Magnolia Channel op YouTube bekijken. Ik heb Advent Nummer 24. Dit is de link op YouTube


Mocht er toch iets niet duidelijk zijn dan mag je me natuurlijk altijd even een berichtje sturen. 


Natuurlijk heb ik alles weer gekleurd met Distress Re-inkers en Distress Markers.


Veel kijkplezier!

Veel liefs,

Monique xxx

9 opmerkingen:

  1. wat een dotje
    erg mooi gemaakt
    vind zulke creaties altijd erg mooi
    maar als ik het maak lijkt het op een rommel boel

    grt Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful journal and stunning colouring.
    Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt prachtig Monique!! Ik hou van je stijl.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er weer een kunstwerk van gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your projects are awesome!!!!!!Be my master!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk heb je er weer van gemaakt. Prachtig! Gr. Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een prachtige kaart!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen