donderdag 14 februari 2019

Valentine's day!


Vandaag heb ik een projectje gemaakt met de schattige stempels van Magnolia, ze heten "Tilda with Big Poppy", "Tilda with Umbrella-Daisy" en "Grandpa's Porch". De Doohickey waar ik de tags in heb gestopt heet "Jeans Pocket". Al deze prachtige spullen komen uit de webwinkel van Magnolia.


Als basis heb ik 2 stanzen van Eileen Hull gebruikt. Ik heb ze bij het Scrapbookdepot gekocht. Ze heten Wrapped Journal en Trincket Box


Tilda heb ik met Distress Re-inkers en Distress Markers gekleurd.
Ik heb o.a. de volgende kleuren gebruikt:

Antique Linen, Aged Mahogany, Weathered Wood, Black Soot, Pumice Stone, Peeled Paint, Walnut Stain, Dusty Concord, Frayed Burlap, Tattered Rose, Fired Brick en Tea Dye.


De prachtige Doily's zijn van Unique Hobbyproducts. Net als de prachtige hoekjes.


De bloemen op en in dit project zijn o.a. van Magnolia. Het kant komt van de markt.


Ik wens je nog een fijne Valentijn!

Veel liefs,

Monique xxx

4 opmerkingen:

  1. Whow wat gaaf zo mooi
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so beautiful! Very inspiring. May I ask, what are the little white flat leaves or flowers near the top butterfly? They are so pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!! another stunning project, beautifully decorated with so many pretty tilda's and embellishments. xox

    BeantwoordenVerwijderen