zondag 29 maart 2020

Holly Spring Bunny


Ik heb een cadeau tasje voor Pasen gemaakt
met een schattige stempel van Polkadoodles.
Ze komt uit de Spring Holly Collectie 2020.



  
Het tasje is gemaakt met Design Papier van Polkadoodles.
Het heet Adalene.

De prachtige dies zijn ook van Polkadoodles.
Ze heten:


Ik heb Holly met Distress Re-inkers en Distress Markers
gekleurd. Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:

Gezicht en Haar:
Tattered Rose, Tea Dye, Vintage Photo, Fired Brick,
Aged Mahogany, Walnut Stain en Antique Linen
Broek:
Weathered Wood en Pumice Stone
Schoenen en Hoed:
Milled Lavender, Pumice Stone, Aged Mahogany,
Weathered Wood, Spiced Marmalade
Konijntje:
Vintage Photo, Walnut Stain, Brushed Corduroy,
Pumice Stone en Fired Brick.


Het hekje, de stekertjes en de tag rechts zijn van Magnolia.


Om het tasje af te maken heb ik wat eitjes van de Action
gebruikt. Daarnaast heb ik nog wat kleine bloementjes, kant,
vlindertjes, wat kaasdoek en sisal gebruikt.

Liefs,

Monique xxx


1 opmerking: