zondag 15 maart 2020

Holly Spring - Easter Bunny


Vandaag wil ik je een tag laten zien die ik 
met een schattige nieuwe digi stempel van
Polkadoodles heb gemaakt.


Ze heet Easter Bunny


Ik heb deze stempel gekleurd met Distress Re-inkers
en Distress Markers.
Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:
Gezicht:
Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Worn Lipstick,
Aged Mahogany en Fired Brick.
Kleding:
Bundled Sage, Weathered Wood, Pumice Stone en 
Frayed Burlap.
Bloemen:
Spiced Marmalade, Peeled Paint en Wild Honey.


De tag is gemaakt met dies van Tim Holtz.
De hart tag is van Magnolia.
De ovalen zijn van Spellbinders.


Om de tag af te maken heb ik bloemen, kant, sisal,
eieren en gras van Unique Hobbyproducts 
gebruikt.

Veel liefs,

Monique xxx

1 opmerking:

  1. Wat een dotje. Heel erg mooi vind ook de kleuren combinatie erg mooi samen

    BeantwoordenVerwijderen