zondag 25 oktober 2020

Deer-est Friends

Na een lange periode heb ik gelukkig weer een leuke kaart kunnen maken. 

Ik heb hiervoor een schattige stempel van Polkadoodles gebruikt. 

Ze heet: Deer-est Friends


Dit keer heb ik met Distress Re-inkers en ZIG penicils gekleurd.
Ik heb o.a. de volgende Distress kleuren gebruikt:
Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Fired Brick, Bundled Sage,
Walnut Stain, Antique Linen, Milled Lavender, Pumice Stone, 
Weathered Wood en Frayed Burlap
Van ZIG:
Deep Brown, Pale Dawn Gray, Gray, Haze Blue
en Pale Gray


De bloemen zijn gemaakt met prachtige dies van Polkadoodles.
De dies heten: Poinsettia Lace


 Om mijn kaart af te maken heb ik verschillende 
takjes gestanst, een paar vlinders uitgeknipt, 
wat parels en wat raffia gebruikt. 
Het papier is van Maja Design.

Veel liefs,
Monique xxx

4 opmerkingen: