zaterdag 31 oktober 2020

Winnie Wednesday Bat Girl


Vandaag is het Halloween!
Voor deze leuke dag heb ik een Vignette Box gemaakt
met Halloween als thema.
Het papier dat ik heb gebruikt heet Departed en is van 
#Tim Holtz.


De schattige stempel is komt uit de Halloween
Collectie van Polkadoodles en heet:

De ander stempels die je ziet zijn hele oude stempels
van Magnolia.


Voor het kleuren van de stempel heb ik 
Distress Re-inkers en ZIG markers gebruikt.

Van de Re-inkers zijn het de volgende kleuren:
Hickory Smoke, Black Soot, Weathered Wood,
Dusty Concord, Walnut Stain, Pumice Stone,
Tattered Rose, Worn Lipstick, Fired Brick, 
Vintage Photo, Peeled Paint, Tea Dye,
Spiced Marmalade en Barn Door.

Van de ZIG markers heb ik de volgende kleuren gebruikt:
Light Brown, Deep Violet, Orange, Black
en Platinum Brown.


Op de Vignette Box heb ik veel thinlits gebruikt:
Haunted House,
Frightful Things
en
Gate Keeper


Bovenop de box heb ik wat mos van de Action
geplakt en in het midden staat een houten pion,
deze komt uit de final set en is binnenkort
te koop bij het Scrapbookdepot.

Ik heb deze bewerkt met witte Crackle paint,
daarna met Distress Crayon Walnut Stain en
tot slot met wat Alcohol inkt Mushroom.

Veel liefs,
Monique xxx

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten