zondag 19 februari 2012

Make a Wish!



Heel binnenkort verschijnt weer een prachtige uitgave van de Magnolia Ink. Naar verwachting zal het blad eind februari weer te koop zijn. Ik ben op dit moment druk met het maken van een nieuw project voor de Magnolia Ink die daar weer op volgt. Ik vind het heel leuk om jullie wat meer foto's van 1 van mijn projecten uit de vorige uitgave te laten zien.



De schattige elfjes die ik heb gebruikt komen uit verschillende collecties van Magnolia. De ster is gemaakt van Witte Cardstock en beplakt met Magnolia Design Papier. In het midden heb ik een parelbloem geplakt.

De staf leunt op ballen, die ik heb bekleed met organza.



De stok heb ik bij de Praxis gekocht en bewerkt met een dabber "Snow Cap", deze dabbers zijn o.a. te koop in de winkel van Doe@ding.



De schattige elfjes zijn met Distress Inkt gekleurd.
Ik heb o.a. de volgende kleuren gebruikt:
Tattered Rose, Vintage Photo, Fired Brick, Milled Lavender, Pumice Stone, Brushed Corduroy, Walnut Stain en Frayed Burlap.



De prachtige bloemen zijn van Magnolia. De prachtige vilten harten heb ik van mijn vriendin Marijke gekregen! Die zijn echt te schattig.

Ik wil je bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik vind het natuurlijk super leuk als je even een lief berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,
Monique xxx

62 opmerkingen:

  1. GASP.............OMG........WHAT AN INCREDIBLE WORK OF ART!!!!!! This is a visual delight.....a treasure!!!!! Amazingly creative!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Monique this is just "Stunning" Chanelle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo geweldig mooi hé, echt, jij maakt ware kunststukjes. Schitterend.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig zeg! Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe verzin je het toch weer zeg!
    Helemaal leuk hoor en ook erg apart.

    xx esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend weer! Mijn wens is al gemaakt...dat het vlug 15 april mag worden zodat we elkaar vlug terug zien! Dikke x, Celia.
    Groetjes aan je familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi weer meis en zo lief en teer. super
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hej Monique,

    Er zijn zoveel details om te zien, in de INK komt dit niet tot zijn recht, helaas.
    Maar gelukkig kunnen wij deze MOOIE creatie van jouw nu goed bekijken!!!
    Ik vind hem SUPER SPROOKJES(PR)ACHTIG!!!

    Veel liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meid wat ben je ongelooflijk creatief!!!!
    Een schitterende creatie!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, Monique wat ziet dit er geweldig leuk uit.
    Heb alle fotootjes goed van dichtbij bekeken en er is zoveel op te zien!!
    Wat mooi gemaakt.
    Heel veel complimenten van mijn kant.
    Ik geniet van zoveel moois.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schitterend gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Monique,

    Je hebt er weer een geweldig kunstwerk van gemaakt! Ze viel me gelijk op in INK. Ben benieuwd wat je voor de volgende gemaakt hebt... Ongetwijfeld iets SUPERSSSS!! Kan niet wachte :)

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Łał zapiera dech w piersi . Super :)
    Pozdrawiam Mili

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow prachtig weer hoor, ik ben heel benieuwd naar de nieuwe magnolia.. :D

    liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooohhh wat super mooi zeg, schitterend!!!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Monique wat een schiterend stuk heb je gemaakt , heel mooi even over de magnolia ink , weet jij waarom ze in het blad nooit melden de naam van wie de kaart is op de voorpagina en op de achterkant , kijk jou kaart haal ik er zo tussen uit ( hi hi ) maar het lijkt mij ook leuk voor degene van wie het pronkstuk is , maar het is altijd een schitterend blad gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Humartine,

    Dank je wel voor je lieve reactie! Volgens mij staat altijd aan de binnenzijde van het eerste blad de naam van de maaktster van de kaart. Afgelopen keer was dat Karita.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh là là c'est magnifique et tout en douceur ! Bravooo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heeel mooi weer gemaakt, echt heel apart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Monique,

    Ik had hem al zien staan in de Magnolia Ink, maar ik ben super blij met deze foto's.
    Ik vind hem heel orgineel en prachtig afgewerkt.
    Ik vind het jammer je op de foto's in de Ink vaak lastig goed de details kan zien.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig zeg. Super met al die foto's is het nog beter te zien.
    Kijk met belangstelling uit naar de nieuwe Magnolia Ink en de nieuwe stempeltjes die uitkomen.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Monique wat is dit weer mooi en zo fijntjes en elegant. Blijf je werk zo enorm bewonderen.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is super mooi, Monique!!! Had al een paar keer geprobeerd een berichtje bij je achter te laten maar dat wilde maar niet lukken. Gelukkig is dit weer opgelost! Een gezellige dag vandaag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtige supermooie leuke creaties
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat mooi Monique! Prachtig vind ik het en die vintagekleuren,helemaal geweldig!!
    Groetjes,Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey Monique , wat een superrrrrr CREATIE heb je weer gemaakt. Ik had hem al bewonderd in de INK , maar blijft leuk om meer detail foto,s t bekijken.
    Veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oh ik smelt helemaal weg wat is dit gaafffffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig mooie creatie Monique.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw geweldig! Heel mooi gemaakt en die hartjes zijn inderdaad erg mooi. Kan niet wachten tot de nieuwe Ink er is.... reuze benieuwd wat je weer voor ons in petto hebt hihihi en jij alweer druk in de weer voor de volgende.... succes!

    Lieve groetjes,

    Corine xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Monique,
    Hij is geweldig. Nu nog beter te zien dan in de INK. Hoe krijg je het verzonnen, maar blijf zeker zo doorgaan, dan zullen er voor in de INK zeker nog vele mooie projecten volgen. Ik kijk er weer naar uit.
    XX, Cora.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Monique,
    Wat heb je er weer een kunstwerk van gemaakt. Ik raak er niet op uitgekeken. Echt zooooooooo moooooooi!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ohhh wat schitterend zeg !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lovely Creations. Your coloring looks great.
    Tons of Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een super mooie creatie Monique, geweldig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat mooi zeg, ik had hem al in de INK bewonderd, prachtig met alle foto's zie je alle schitterende details, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. in 1 woord monique SCHITTEREND
    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Monique,

    jouw werkstukken zag ik voor het eerst in de Magnolia Ink en ik vind ze echt geweldig. Dit ziet er ook weer prachtig uit. Ik blijf je volgen door regelmatig je blog te bekijken.

    xxx Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. WAUW WAUW Schitterend Monique
    Als ik naar je jouw blog ga wordt ik echt vrolijk. Wat maak je toch schitterende projecten. Meid dikke 10 hoor hi hi

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ooh wat een leuk stafje.
    Erg leuk gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Monique, wat een fantastische mooie staf heb je gemaakt. Zoveel details erin super gaaf.
    groetjes Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw dit is sprookje achtig, geweldig Monique.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hai Monique, wat een pracht creatie heb je weer gemaakt! Schitterend kleurwerk en alles past weer zo mooi bij elkaar, mijn complimenten hoor. Heerlijk vooruitzicht dat de INK weer bijna op de mat ligt! Ben heel benieuwd weer naar je creaties die er in staan. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Super Mooi Monique !!! heel gaaf en een lust voor het oog !!

    hartelijke groetjes Cora xx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hi Monique,
    I´m back again. I have had so much private troubles last year :´-(. I always have had a look on your creations, but I had not the energy to write you. I still feel better now and I hope you feel well!
    Your creations are all sooooo stunning! You give me so much inspirations!
    Hugs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Your talent never ceases to amaze me,you are an inspiration to me. I got into card making when i came across one of your cards by accident a couple of years ago,i left a comment and put your blog on my toolbar. Ive just entered my first challenge! im no where near as good as you but thank you for inspiring me and i now also have a love of magnolia stamps lol x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. What a stunning wand you have created Monique. SO so beautiful and I love all the images you've used to decorate this project. Amazing job! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gewoon adembenemend mooi!

    Hartelijke groet, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. ohhh ook deze is weer schitterend zeg!! Ik heb net de MI binnen en daar staat ook weer zo'n supergave creatie in met de klok! geef jij ook nog workshops? ik wil de klok dolgraag maken voor n nichtje die gaat trouwen...
    groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hallo Sonja,

    Ik geef de winterklok workshop bij Doe@ding. Ik weet niet of die vol is. De trouwklok heb ik gemaakt vanwege het Trouwthema van de Magnolia Ink. In juni is er nog plaats voor de theedoosworkshop die je ook op mijn blog kan vinden. Ik hoop dat je hier iets mee kan.

    Dank je wel voor je lieve reactie.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Monique ik was gister helaas verhinderd... jammer maar ik begreep ook dat het de versie van de winterklok was en ik wil dolgraag de trouwklok gaan maken. Enig idee of er nog een beschrijving van komt oid? Geef je vaker workshops bij doeading? Ik werk zelf 3 dagen en vaak zitten de workshops al vol voordat zij ze op hun site zetten... erg jammer. Maar ik blijf je volgen en ik heb vast n keer beet :))

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hallo Sonja,

    Er komt geen omschrijving van de Trouwklok. Die heb ik voor Magnolia Ink gemaakt, maar er is geen workshop van. Dit was gewoon om je te inspireren. Ik geef heel veel workshops, misschien is het wat om je op de wachtlijst te laten zetten. Als er een gaatje valt nemen ze direct contact met je op.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Monique,

    Gaat alles goed met je?
    we hebben al een tijd niets van je gehoord.


    groetjes,

    Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hallo Elisa,

    Wat lief dat je dat vraagt.

    We zijn op wintersport geweest. Voor de wintersport moest ik mijn spullen voor de Magnolia Ink afhebben. Tijdens de wintersport heeft Bob weer een knieblessure opgelopen, dus je begrijpt, dat werd weer bezoek brengen aan het ziekenhuis. Ik kwam zelf ook ziek terug van vakantie en daarna was ook onze andere zoon ziek. Verder heb ik het druk gehad met het heen en weer brengen van Bob naar school en de spullen van de vakantie moesten ook allemaal weer worden opgeruimd.

    Afgelopen zaterdag heb ik weer een workshop gegeven. Ik ben nu bezig met een nieuw kaartje, dus als het goed is ..........

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Fijn om wat van je te horen!Ik hoop dat iedereen weer opgeknapt is en jaja moeders kunnen nooit ziek zijn die gaan altijd maar door ;)

    Ik kom elke dag even op je bog kijken maar ik zag niks nieuws, kun je zien hoe verslaafd ik ben haha.en ik hoop snel weer iets moois van je te zien .
    groetjes, Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hallo Elisa,

    Ik ben gisteravond bezig geweest. Vandaag ben ik aan het werk. Morgen staat er weer wat nieuws! Nu maar hopen dat je dat weer een leuke kaart vindt!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat is dit weer een pracht exemplaar!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hallo Monique,
    Ik vind je kaarten geweldig!Ik wil het ook gaan proberen inkleuren met disstress inkt.Doe je dat met een kwastje of waterbrush? En is archival inkt goed daarvoor?MVG Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hallo Monique,
    ik vind je kaarten geweldig!Ik wil het ook gaan proberen. Als je met disstres inkt inkleurt doe je dat met een kwastje of waterbrush? En is archival inkt daar geschikt voor?MVG Willy

    BeantwoordenVerwijderen