zondag 5 februari 2012

Tilda's Tea Time!



Door de griep en wat opdrachten heb ik helaas niet zoveel kunnen maken voor mijn blog, maar gelukkig had ik aan het einde van de week weer wat puf en tijd.

Ik heb dit keer een theedoos gemaakt met een prachtige stempel uit de allernieuwste collectie van Magnolia, de Sweet Crazy Love Collectie. Deze stempels kun je o.a. kopen in de webwinkel van Harlekino.

Het prachtige papier dat ik heb gebruikt voor de theedoos kun je bij Doe@ding kopen.



Ik laat jullie wat foto's van de Theedoos zien. Aan de binnenzijde van de doos komt ook nog een decoratie, maar wat, dat blijft een verrassing!



Dit is een close-up van de stempel.

We gaan deze doos in een Workshop maken. We hebben daarvoor 4 data geprikt, de workshop van 19 mei, 2 juni en 16 juni zijn inmiddels vol, maar er zijn nog een paar plekjes op 23 juni 2012.



Mocht je het leuk vinden om samen met Angela van Dorp en mij deze Theedoos te maken, dan kun je je opgeven voor deze workshop bij Doe@ding. Je kunt dat via het kopje contact op hun site doen, of gewoon even bellen.
Het telefoonnummer is: 0181 -625017



Ik wens jullie nog een fijne zondag!

Ik wil je alvast bedanken voor het kijken op mijn blog. Natuurlijk zou ik het ontzettend leuk vinden als je even een berichtje voor me achterlaat!

Veel liefs,
Monique xxx

75 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Wat een super gave Theedoos is dit.
    Prachtig van kleur en zoals we van jou gewend zijn super mooi bewerkt.

    Wat voor stans heb je gebruikt voor het ovaal, hij is prachtig net als de rand.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er bij hoor!!hihih Ik vind em echt helemaal geweldig en ik het echt nog mooier!!
    Liefs,
    je collega!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauh zie^t er weer prachtig uit was het wachten waard

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een super coole creatie... !! Dat maakt theedrinken nog leuker !! :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je je weer beter voelt en wat meer puf hebt. Complimenten voor je schitterende creatie! Wat een supermooie, wonderschone, prachtige theedoos. Prachtig ingekleurd, alle materialen zo smaakvol. Welke stans heb je gebruikt waar je Tilda op hebt gestempeld? Prachtig randje! Wat zou ik graag willen deelnemen aan de workshop maar helaas lukt het me dit keer niet. Heel veel liefs, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige doos! Veel details en een hele mooie kleurstelling. Hij is echt af :)
    Ik ben altijd vol bewondering over je kleurwerk, echt fantastisch.
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Noriko,

    De stans is van Cheery Lynn en te koop bij Doe@ding.

    Fijne zondag!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tineke,

    Deze stans komt bij Doe@ding vandaan, je vindt hem bij de mallen en het merk is Cheery Lynn.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is weer een plaatje....

    Groetjes Thea

    en succes met je workshop...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schitterend weer Monique.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique,

    Wat een supermooie theedoos, mooie model ook en dan ook nog zo mooi opgeleukt.
    Ik heb meteen een email gestuurd naar Doe@Ding om ons aan te melden voor deze workshop.
    Hopelijk is er nog plaats voor ons (de 2 zussen uit Zaandam).

    Heel veel freubelgroetjes en hopelijk tot 19 mei 2012 bij de workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een ontzettend mooi thee doos. Heerlijke decoratie.....dat nodigt echt uit om thee te drinken.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Meiden,

    Gezellig als jullie weer komen! Ik denk dat het wel gaat lukken, we hebben dit gisteren pas besproken.

    Fijne zondag!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allereerst nog beterschap want de griep zal niet helemaal weg zijn. Ik vind deze theedoos écht SUPER! Wat een mooie,qua kleur maar ook hoe alles één geheel is met elkaar! Mag je trots op wezen Monique!
    Groetjes,Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello Monique,
    so sorry to know that you were sick, hope that you are fine now.
    I really love your stunning work, how wish I can join your workshop:-)
    May I know what die you use for the main focal point that you stamped Tilda on ? it's so beautiful !
    hugs,
    Ying

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooit...op een dag...
    Hoop ik het net zo mooi te kunnen als jij!!!!
    Wat een geweldige theedoos!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig gemaakt zeg, wat een prachtig papier heb je gebruikt! Heel mooi geheel.Ben benieuwd wat er aan de binnenkant komt! Hij is nu al te mooi om te gebruiken.
    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello Ying,

    Thank you for your comment. The die I have used is from Cheery Lynn, it is called Japanese Garden Oval!

    Have a wonderful week!
    Hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi monique
    die is super gaaf,als je die op tafel zet willen de mensen niets anders meer drinken dan thee.
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WOW wat mega gaaf, ik ga gelijk marlous even mailen :D

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thank you very much Monique for your kindness!
    Have a wonderful week to you too !
    hugs,
    Ying

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie doos! Echt een sieraad voor je huis... Ik blijf af en toe op je blog kijken voor steeds weer nieuwe inspiratie... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bij elk kaartje van jouw hand bedenk ik me dat mooier toch haast niet meer kan, maar....ik denk het elke keer opnieuw! Prachtig! En ik sluit me aan bij Joke hierboven, ooit op een dag hoop ik dit ook te kunnen ;))
    Intussen geniet ik gewoon van al je posten,
    fijne zondagavond, hopelijk voel je je weer fitter,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauwww wat een gave theedoos,mooie kleuren. groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Monique,
    Echt helemaal super hoor.
    En gelukkig dat je je weer iets beter voelt
    groetjes en een fijne zondag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauzers wat een supergave creatie ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat gaaf Monique! Ziet er echt supers uit.
    Fijn dat je weer wat beter voelt!!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super theedoos, in het echt is het veeeeel mooier! Was gisteren super gezellig!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Monique

    Wat laat je weer een kunstwerkje zien.
    Echt schitterend mooi.
    Heb een fijne zondagavond.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. OMG, Monique, this is drop-dead GORGEOUS....GASP!!!!!!! Absolutely breathtaking....a work of art!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh wow, this is fantastic! I love your creations. The detailes are perfect. Hugs from Janne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. This is sooo beautiful! I love the colours and details, and your colouring is simply stunning!

    Good to hear that you have recovered from the flu, I have just got it myself and got rid of it earlier this week.

    I wish you a nice week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat is dit weer een prachtig meesterstukje!
    Heel knap hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ohhhhhhhhhhhh Monique word er stil van wat een prachtige creatie zo mooi gemaakt complimentjes

    Liefs Nellie PS moet je nog mailen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Suuuuuuper mooi weer Monique! Wat een mooie combi van alle materialen heb jij er weer van gemaakt.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. oh super schön dein Werk,ich schaue immer gerne bei dir rein du hast immer sooooo tooolllee Sachen wow,bin total begeistert

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een supergave theedoos Monique!! Alles er aan is zo mooi!!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ohh wat een pracht exemplaar weer zeg,helemaal leuk.
    Is die ovaal en mal of een nestabilitie?


    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een superleuke lieve creatie heb je gemaakt monique, helemaal geweldig. Gelukkig voel je je nu alweer wat beter
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Esther,

    Het is een mal van Cheery Lynn, hij heet Oval Japanese Garden, hij is te koop bij Doe@ding.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat geweldig mooi zeg, dit is een pronkstuk op je tafel, fijn dat je weer opgeknapt ben liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw Monique, wat een super mooie theedoos is dit geworden.
    En wat jammer nou dat Doe@ding zo ver weg zit voor mij, anders had ik graag deze workschop willen volgen.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  43. prachtigggggggg wat een mooie theedoss is dit zeg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ja in het echt is die nog mooier en ben er natuurlijk bij, kan niet wachten.
    Dank jullie wel nog voor zaterdag en leuke en gezellige workshop had het weer reuze naar me zin.
    Lieve groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wooow wat ontzettend mooi Monique!!!! Fijn dat je je weer wat beter voelt.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Monique, mijn mond viel weer open hoor! Geweldig, ik vind hem werkelijk super! Wat vervelend dat je ziek bent geweest. Ik hoop dat je snel weer helemaal opknapt. Monique, mag ik weten welke stans je hebt gebruikt die naast de lange Spellbinder stans zit met de vierkantjes. Hij steekt er aan de bovenkant als langste bovenuit. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Carla,

    De versiering die jij bedoeld is van Unique. Het is dus geen stans, het is gemaakt van dun hout, heel leuk om mee te werken.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo Monique,

    Wat een geweldig mooie theedoos.
    Ik hoop dat er nog plek is.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Fijn dat je je weer wat beter voelt , niks is vervelender dan je hondsberoerd voelen. de thee doos is weer geweldigggggg. Echt een pronk stuk !!!

    Veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Monique,
    Wat een geweldige theedoos.
    Hoop wel, dat je tzt ook op je blog de binnenkant laat zien. Ben wel nieuwsgierig hoor. Tot zover ziet het er super uit.
    Ga morgen even lekker wandelen in de vrieskou, misschien raak je dan de laatste bacteriën sneller kwijt. Beterschap.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  51. wat is dit prachtig zeg echt heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hej Monique,

    WOW, deze theedoos ziet er Super de Super uit!!
    FANTASTISCH MOOI gedaan!!!

    Veel liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oooohhhhh wat mooi zeg!!!!!! Prachtig!!!!!!
    Fijn dat je je weer wat beter voelt!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Monique,

    Je hebt er weer iets geweldigs van gemaakt zeg! Echt super mooi en zo heerlijk romantisch! Het lijkt me super om een workshop te volgen.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een supermooie theedoos,prachtig gemaakt.
    Fijn dat je je wat beter voelt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat heb je deze theedoos schitterend gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat is ie gaaf, natuurlijk is er weer veel te zien, kom weer eens ogen tekort.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Supergaaf Monique! Echt heel mooi gemaakt. Beterschap toegewenst.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wow I'm mesmerized its just gorgeous and such fantastic detail! Chanelle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoi Monique ik had al gereageerd,maar ik wilde je even vragen of ik van elk 3 vel dp genoeg heb plus een strokenvel. Ik ben nl niet in staat ooit naar een workshop te kunnen wegens mijn gezondheid dus moet hem thuis maken. Hoop dat je me even kunt antwoorden zodat ik hem zelf kan proberen te maken. Had liever bij jou aan tafel gezeten maar dat blijft een wens...Alvast bedankt voor je hulp!
    Groetjes,Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi Monique,
    Wow, wat een geweldige theedoos, een geweldig project. Ik heb me natuuuuurlijk gelijk weer opgegevens bij Marloes. Hoe verzin je het elke keer. Fijn dat je weer bent opgeknapt, goed voor jezelf zorgen hoor! Tot horens weer,
    XX, Cora.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hallo Cora,

    Pas jij ook goed op jezelf! Van Harte Beterschap en ik ben blij dat je ook komt!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  63. This is absolutely stunning!!! Hugs, brittany, xoxo
    http://www.mymagnoliacardsbybrittany.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hoi Monique,
    Prachtig weer! Joke en ik hebben ons gelijk ingeschreven voor 2 juni. Zaterdag zijn we ook weer van de partij.
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hallo Esther,

    Ik heb even contact gehad met Doe@ding. Ik heb ze verteld over je berichtje. Zij weten precies welk papier je nodig hebt. Je kunt ze het beste even bellen. Veel succes!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een kunstwerk. Schitterend.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Schitterende theedoos Monique, prachtige kleur en schitterende afwerking, wordt vast en zeker weer een gezellig dag! Had je al gemist en fijn dat je weer beter bent, maar dat had ik vrijdag al gezien hihihihihi.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Kan ik nu nog meer zeggen dat wat hier boven reeds verteld is?!!!! Geweldig mooi, super idee, knappe kleuren en zo kan ik nag wel even doorgaan! Ik wens je het allerbeste en hoop dat het snel 15 april is zodat we elkaar nog eens weerzien! Heel veel liefs,Celia X

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hello Monique, This is my very first visit to your blog and I LOVE IT. I came across it looking at another blog that I follow and there you were. So I had to pop over and have a look see and WOW I am so happy I did. I can see you have a great passion for Maggies!. Your work is amazing. I am your newest stalker, Oh I mean follower lol
    Hugs Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hoi monique, heb me gelijk opgegeven,wat is ie vreselijk mooi. Ik zie je as zaterdag ,gaan we toch dat leuke tasje maken,heb er heel erg veel zijn in, tot zaterdag, groetjes francis

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Bedankt Monique voor de moeite! Ben erg ziek weer geweest en dus extra zware morfine gehad en heb je dus niet eerder kunnen bedanken.Sorry!!
    Groetjes,Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hallo Esther,

    Graag gedaan. Ik wens je het allerbeste!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  73. OMG!!! This box is a real treasure! WOW!!! I'm speechless! Gorgeous papers, stamp, flowers and details. AMAZING!
    Hugs,
    LIM

    BeantwoordenVerwijderen