maandag 23 december 2019

Heartfelt Wishes



Vandaag wil ik je mijn Kerstcracker Giftbox laten zien.
Ik heb haar gemaakt met een stans van Tonic Studios.

Op de voorkant heb ik een schattige stempel uit de
Winnie Winter Wishes van Polkadoodles gebruikt.


Ik heb de Crackerbox versierd met de schattige
dies van Polkadoodles.

Ze heten:


De stempel heb ik met Distress Re-inkers en Distress Markers gekleurd:

Jas en Mutsje: Antique Linen, Frayed Burlap, Pumice Stone, 
Weathered Wood, Black Soot en Walnut Stain.

Gezichtje: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany 
en Worn Lipstick.

Cadeautjes: Peeled Paint, Aged Mahogany, Weathered Wood, 
Vintage Photo, Victorian Velvet, Pumice Stone, Frayed Burlap 
en Walnut Stain.

Konijntje: Vintage Photo, Pumice Stone, Brushed Corduroy, 
Walnut Stain en Worn Lipstick.


Aan de voorzijde heb ik de prachtige "Merry Christmas" dies gebruikt.


Aan de bovenzijde heb ik prachtige bloemen gemaakt met de dies.
Daarnaast heb ik verschillende takjes gebruikt.

Het doosje is verder afgewerkt met pareltjes, kant en Stickles.

Ik wil je alvast hele Fijne Kerstdagen toewensen!

Veel liefs,

Monique xxx

1 opmerking:

  1. Hoi Monique
    Wat een prachtige creaties maak je toch , ik heb even rondgekeken op je blog , echt heel gaaf .
    Ben je gaan volgen
    Zou je ook eens een kijkje bij mij willen nemen en mij eventueel volgen
    Mijn blogs corryscardandcreations
    Lieve groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen