zaterdag 7 december 2019

Snow Much Fun!


Dit keer heb ik met een schattige stempel, genaamd
Snow Much Fun uit de Winnie Winter Wishes Collectie
van Polkadoodles een winters tafereeltje gemaakt.


De plateau is een van hout. Ik heb haar bij Action gekocht.
De prachtige dies die ik heb gebruikt zijn van Polkadoodels.
Ze heten:


Ik heb met Distress Re-inkers en Distress Markers gekleurd.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Walnut Stain, Vintage Photo, Fired Brick, Antique Linen, 
Aged Mahogany, Black Soot, Weathered Wood, Peeled Paint,
Spiced Marmalade, Frayed Burlap, Tattered Rose, Worn Lipstick
en Pumice Stone.


Het schattige kerkje heb ik met een Spellbinder
gemaakt. Het dak van de kerk is gemaakt met een
die van Tim Holtz.
De houten bomen zijn van Action. 
De witte bomen van de Praxis.

De echte dennenappeltjes en het anijs zijn bewerkt met 
gesso en daarna heb ik ijskristallen overheen gegooid.
Door de natte verf blijven die perfect plakken.

Veel liefs,

Monique xxx


1 opmerking: