zondag 20 december 2009

Have Yourself a Merry, Little Christmas Tilda!











Nog even en dan is het zover. Kerst! Ik vind de Kerstdagen altijd heel erg gezellig. Lekker met ons gezin samen bij de open haard, lekker eten, kaarsjes, kortom lekker knus. Dit keer heb ik een kaartje gemaakt met stempels uit de So Jolly Collectie. Je kunt er eindeloos mee combineren. Wederom kun je voor deze stempels en het bijpassende papier terecht bij http://www.miekelotte.nl/

De onmisbare Kerststerren heb ik met ponzen van Martha Stewart gemaakt. De centers zijn van Prima Marketing.

Het kant heb ik op de markt gekocht.

Ik heb met de volgende kleuren Distress Inkt gewerkt:

Tilda's gezicht: Tattered Rose, Vintage Photo en Fired Brick

Tilda's haar: Brushed Corduroy, Walnut Stain, Tattered Rose, Vintage Photo en Scattered Straw

Tilda's jurkje: Frayed Burlap, Walnut Stain en Vintage Photo

Tilda's Laarsjes: Walnut Stain en Frayed Burlap

Om de kaart af te maken heb ik Stickles en een klein deel van een parelswirl gebruikt.

Veel liefs,
Monique.

23 opmerkingen:

  1. OOwwwwwww wat een snoepie!!
    Werkelijk een plaatje Monique.

    Heerlijk hoor met je gezin zalig
    bij de openhaard,geniet ervan!

    Liefs
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sonja,

    Dank je wel hoor, ik ga er zeker van genieten.
    Ik wens jou en je man samen met jullie kinderen hele gezellige feestdagen!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowzers!!..Absolutely Gorgeous!!!..Happy Holidays!!...Hugs, Ila

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh Monique,wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt.
    Zo chique,zo stylvol.
    prachtig die stempel en de kleuren.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhhhhhhhh wat een schilderijtje ik vind hem zo mooi geef jij wel eens workshops ?????????had je al willen vragen je doet het zo mooiiiiiiiiiiiiiiiiiii Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wouwwwwwwwwwwwie wat een mooie kaart heb je gemaakt
    echt toppie hoor

    ik ga ook even kijken bij miekelotte
    dank je wel


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Ila,

    Thank you! Have a very nice, white Christmas and a Happy New Year!

    Hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een beaty weer zeggg, en die kleuren vind ik zo mooi, echt prachtig hor, en ook voor jou en je gegin ,fijne dagen, helaas moet ik werken met de kerst en mijn hussie ook, maar we maken er wat van hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Riet,

    Ik wens jou en je familie hele fijne feestdagen en een gezond 2010!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Nellie,

    Dank je wel voor je lieve mail. Ik ga misschien, maar dat moet ik nog definitief afspreken met Aya van Miekelotte, op de beurs in Rijswijk (begin februari) een demonstratie geven. Ik laat dat nog weten op mijn blog. Voor nu wens ik je gezellige feestdagen en gezond 2010!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Kim,

    Thank you for your kind mail. I wish you and your family a white and wonderful Christmas and a Happy New Year!

    Hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Elly,

    Dank je wel. Ik wens jou en je familie super gezellige feestdagen en een gezond Nieuwjaar!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Maris,

    Wat jammer dat jullie moeten werken maar ik wens jullie natuurlijk ook hele fijne feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOWWWWWWWWWWWWWW Monique
    wat is die weer geweldig zeg
    heel mooi super kleuren
    ik wens jou en je familie fijne kerstdagen
    en goed nieuwjaar
    liefs lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,

    Schatje geworden weer dit kaartje.
    Voor jou en je familie fijne feestdagen en een gelukkig 2010.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Monique, Een geweldig kaartje weer!!!
    Complimenten hoor;)
    Ik heb mijn eerste kaartje op mijn blog staan met distress inkt... maar ik kan nog heel veel leren van je! Fijn dat je de kleuren erbij schrijft die je hebt gebruikt.
    groetjes en hele fijne feestdagen

    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Lenny,

    Wat ben je weer lief voor me. Ik wens jou, je man en je familie een hele fijne kerst en een gezond en creatief 2010!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Esther,

    Dank je wel! Ik wens jou, je man en jullie zoon gezellige feestdagen en een spetterend 2010!

    Veel iefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Neline,

    Ik heb net op je site gekeken. Je kaart is echt super goed gelukt met de Distress Inkt.
    Ik wens je hele fijne Kerstdagen en een gezond en gelukkig 2010! Beterschap voor Nina!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Elke keer als ik jou blog bezoek verras je me weer, je stijl het prachtige inkleuren, alles zo perfect bij elkaar, enne alvast voor jou en je familie hele fijne dagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Durvina,

    Wat lief van je dat je dat zegt. Ik hoop natuurlijk dat ik blijf verrassen. Ik wens jou, je man en alle kinderen een zalig Kerstfeest en een heel gelukkig en gezond 2010!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow Monique, wat een schitterend kaartje! Prachtige kleuren en details.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Jacqueline,

    Dank je wel voor je lieve mail. Ik wens jou en je man hele gezellige Kerstdagen en een gezond en gelukkig 2010!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen