dinsdag 15 december 2009

Tilda's Kerstfeest in de Sneeuw








Wat een snoepje dacht ik toen ik deze stempel zag. Een echte Must Have! Ik heb geprobeerd om de kleuren ijzig te houden. Gewoon omdat ik dat bij dit winterse plaatje het beste vind passen. Ze staat er echt heel schattig bij.
Ik heb voor deze kaart een stempel uit de So Jolly collectie van Magnolia gebruikt. Het label komt uit de kerstcollectie 2008. Beide stempels kun je kopen bij http://www.miekelotte.nl/
Het papier dat ik heb gebruikt komt uit de Under The Misstletoe Collectie en uit de schattige Lazy Summer Days Collectie.
Ik kon het niet laten, Kerst, daar horen nu eenmaal sterren bij! Ik heb ze gemaakt met ponsen van Martha Stewart en om ze af te maken heb ik een pareltje in het midden geplakt.
Het kant komt uit de privé collectie van Miekelotte. Dat heb ik van Aya gekregen.
Ik heb o.a. de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Voor het gezicht: Tattered Rose, Vintage Photo en Fired Brick
Voor het jasje: Weathered Wood, Black Soot, Antique Linen, Frayed Burlap en Old Paper
Voor de laarsjes: Vintage Photo, Black Soot en Walnut Stain
De achtergrond: Antique Linen
De randen: Antique Linen en Frayed Burlap
Om het af te maken heb ik Stickles gebruikt.
Veel liefs,
Monique.


38 opmerkingen:

  1. Ohhh Monique hij is weer geweldig mooi geworden. De kleuren zijn echt prachtig en bepalen zo mooi de sfeer van de kaart!!
    Ik heb weer genoten :-))

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ellen,

    Dank je wel. Ik ben blij dat je hetzelfde denkt over de kleuren. Ik vond dit echt het mooiste. Nog een gezellige dag en bedankt voor je lieve reactie.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kleuren en een schatje van een stempel inderdaad ! GR JOyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is die mooiiiiiiiiiiiii je kleurt zo mooi in geef je geen workshops?????? wil graag van je leren complimentjes hoor

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart met geweldige kleurcombinaties!
    Wat een mooie dingen maak je toch altijd

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Joyce,

    Dank je wel. Ik vind haar echt schattig. Ik moest haar gewoon hebben!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Nellie,

    Ik heb nog nooit een workshop gegeven. Ik ga misschien begin Februari naar de beurs in Rijswijk en dan ga ik bij de stand van Miekelotte een demonstratie geven. Als dat doorgaat zal ik dat zeker op mijn blog melden. Ik ga in ieder geval naar de ArtSpecially beurs, daar zal ik bij de stand van Magnolia een demonstratie gaan verzorgen.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Karte ist wunderschön und die Farben ich bin platt!!

    Liebe Grüße

    Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Lia,

    Dank je wel voor je lieve mail. Ik ben blij dat je deze ijstinten ook zo mooi vindt. Ik ben er zelf ook dol op!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ursula,

    Vielen dank für Ihren liebe mail. Ich finde diese Farben selbst sehr schön. Noch ein schöner Tag!

    Liebe Grüße,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Monique,

    De kaart is weer schitterend ,die kleuren komen met dit weer buiten zeker op zijn plaats.
    Lekker ijzig!

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een beaty van een kaart weer, en leukkk ik ga ook naar rijswijk in februari, dan zien we mekaar bij miekelotte der stand vast en zeker xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Annemarie en Merit,

    Dank julie wel voor jullie lieve reactie. Net wat jullie zeggen, ijzig, past perfect bij deze weersomstandigheden, nu maar hopen op een witte kerst. Super!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je kaart is weer prachtig, de ijs kleuren vind ik ook zo mooi, en leukkk ik ga ook naar rijswijk in februarie, zien we mekaar daar vast bij de stand van miekelotte xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Maris,

    Dat zal dan wel gezellig worden. Wie weet komen we elkaar nog wel eerder tegen.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow Monique! Simply stunning :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Monique,
    Je hebt weer een geweldige kaart gemaakt. Hij is gewoon weer schitterend.
    Enne ga je alle 2 de dagen naar de ArtSpecially. Want daar ga ik volgend jaar ook zeer zeker wee naar toe.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Monique
    het is weer een geweldige kaart
    de combinatie de kleuren weer super
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello Darcie,

    Thank you very much. I hope you will have a wonderful Christmas Time over there in Canada!

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Bianca,

    Ik ben door Magnolia Rubberstamps gevraagd om beide dagen te komen helpen. Dat ga ik dus hoogst waarschijnlijk ook doen. Ik geef dan een demonstratie. Tegen die tijd zal ik daar zeker op mijn blog nog iets over zeggen.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Monique,

    Wohhhh wat een kanjer van een kaartje! Echt heel mooi en warm van kleur.
    Wanneer/waar is de ArtSpecilly beurs? Nog nooit van gehoord!! Kan iedereen daar naartoe?
    Gezellig als je met Miekelotte naar Rijswijk zou gaan, ik ga ook altijd wel even een kijkje nemen daar en misschien komen we elkaar daar weer tegen!

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Lenny,

    Dank je wel. Ik heb dit keer per onderdeel de kleuren genoteerd, ik hoop dat dit wat makkelijker is. Nog een gezellige avond!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi,

    Lang verwacht en toch gekomen.
    Ik zie dat je toch nog een gaatje heb gevonden ondanks al je drukte om een kaartje op je blog te zetten.En het resultaat vind ik erg mooi geworden.Succes verder met al je drukke bezigheden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohh wat een schitterend kaartje Monique,lief is ze Tilda,mooie kleuren.
    En wat een prachtig papier en details.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Jolanda,

    De ArtSpecially wordt in begin april 2010 gehouden op een zaterdag en een zondag. De beurs in Rijswijk is al begin februari.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Esther,

    Ja, het is hard werken, maar wel heel leuk hoor. Zodra het mag, laat ik ook dat werk zien. Maar ik moet het eerst nog opsturen.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Riet,

    Wat leuk dat je op de details let. Ik ben er zelf gek op. Het liefst heb ik papier met verrassingen. Het hart van de sterren, zijn als je goed kijkt, de bloemen van het papier dat ik als basis heb gebruikt.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een geweldige kaart weer en die kleuren die je gebruikt zijn super,een prachtkaart!!

    En wat heb ik allemaal gemist op de beurs, ik baalde er echt van.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hello Kim,

    Thank you for your kind mail. You are so sweet to me. You make beautiful cards yourself and I love to hear from you you like mine too!

    Hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Durvina,

    Dank je wel voor je lieve reactie. De beurs was niet druk, het was de eerste keer in Gorinchem. Misschien ben ik wel aanwezig op de beurs in Rijswijk begin februari op de stand van Miekelotte om een demonstratie te geven en kunnen we elkaar dan ontmoeten. Lijkt me gezellig. Ik ben in ieder geval op de ArtSpecially beurs in Zeist, bij de stand van Magnolia. Ook daar ga ik een demonstratie met Distress Inkt geven. Er komt vast wel een kans. Bij mij gaat mijn gezin ook voor alles. Ik hoop dat je een leuke middag hebt gehad met de kinderen. Nog een gezellige avond!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Monique,

    wat een schatje, echt knap hoe je je afdrukjes tot leven brengt.
    Goed nieuws, vandaag lag de kerstcollectie in mijn brievenbus. Ik moet je vast niet uitleggen hoe gelukkig ik was ;-)
    Heb jij een tip hoe ik de stempels kan mounten zonder dat de randjes van de foam beginnen kleven?

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Lins,

    De stempels van de wintercollectie zijn schattig. Ik leg altijd de stempel op de mount en probeer zo strak mogelijk langs de stempel te knippen, dan haal ik het beschermende papier eraf en knip dan strak langs de stempel. Bij mij ziet mijn schaar er niet uit na het mounten. Ik maak hem altijd even schoon met nagellak remover. Ik hoop dat je hier iets mee kan.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtig kaartje Monique, je hebt er echt een kunstwerkje van gemaakt.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Jacqueline,

    Dank je wel, wat een lief berichtje. Nog een gezellige dag!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Monique,

    mijn schaar kleefde ook volledig waardoor ik dacht dat ik iets mis deed ;-) Dan kan ik verder doen want ik dacht dat ik iets fout deed met mijn schaar.

    Heel erg bedankt voor je uitleg.

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Bedankt voor je lieve berichtje terug, jij bent altijd zo precies in die dingen, mijn complimenten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Lins,

    Zo zie je maar, ik denk dat iedereen na het mounten zo'n vieze schaar heeft. Als het eenmaal klaar is kun je lekker aan de slag.
    Veel plezier met je nieuwe stempels. Mocht je nog vragen hebben, mail me dan maar, dan zal ik je helpen.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Durvina,

    Wat lief dat je me nog even mailt. Sorry dat ik zo laat reageer, maar vandaag is onze jongste zoon 11 jaar geworden, vandaar. Ik vind het heel normaal als je een berichtje voor me achterlaat, dat ik even een berichtje terugstuur. Ik vind het leuk om op die manier contact te hebben. Nog een gezellige avond!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen