dinsdag 22 december 2009

I wish you a Merry Christmas Tilda!









Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor vrienden uit Genemuiden. Zij hebben in huis rode kerstversieringen, ik vond het daarom leuk om de kaart aan te passen. Nu maar hopen dat ze de kaart leuk vinden. Ik heb dit keer gekozen voor 2 Kerstmeisjes omdat ze 2 dochters hebben. Ze komen uit de So Jolly Collectie. De tekststempel is van HeinDesign en heb ik gekocht bij www.miekelotte.nl

Het papier is van Magnolia, van de Under the Mistletoe Collectie. De verschillende soorten papier zijn ontzettend leuk om met elkaar te combineren.

De Kerstmeisjes zijn geschilderd met Distress Inkt:

De mutsjes: Weathered Wood, Aged Mahogany, Vintage Photo, Black Soot en Fired Brick

De gezichtjes: Tattered Rose, Vintage Photo en Fired Brick

De jurkjes: Aged Mahogany, Fired Brick, Weatered Wood, Vintagte Photo en Black Soot

Om het af te maken heb ik met de ponzen van Martha Stewart Kerststerren gemaakt en een pareltje in het midden geplakt. Daarnaast heb ik een stukje van een Swirl geplakt.
Hier en daar wat Stickles en klaar.

Nu maar hopen dat onze vrienden het een gezellige kaart vinden.

Veel liefs,
Monique.

25 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Monique,leuk gedaan die twee Tilda,s.
    Mooi papier en kleuren.
    Prachtige Details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,

    Wat een leuke kaart, fijne dagen toegewenst en een gezond en creatief 2010.

    lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtigggggggg ik weet zeker dat deze kaart in de smaak valt bij je vrienden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Riet,

    Dank je wel! Nu maar hopen dat onze vrienden, die vandaag komen, hem ook leuk vinden. Ik wens je gezellige dagen!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOWWWWWWWWWWW geweldig Monique
    super die kleuren alles bij elkaar GEWELDIG
    liefs lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annemarie en Merit,

    Dank jullie wel voor jullie lieve mail. Ik wens jullie samen met de hele familie heel gezellige Kerstdagen en Sprankelend 2010!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Maris,

    Ik hoop dat ze hem mooi vinden. We gaan vanmiddag naar de SBS6 parade hier in Beverwijk, kunnen we lekker in de Kerstsfeer komen. Ik wens jou en je familie hele fijne Kerstdagen en een gelukkig en gezond 2010!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Lenny,

    Dank je wel voor je lieve mail. Ik wens jou, je man en je gezin gezellige feestdagen en een gezond en gelukkig 2010!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Monique

    wat een beeld van een kaart je hebt mij helemaal aan de magnolas gebracht heb de eerste al gekocht ben er verliefd op net zoals op jou kaarten kan je ook bij die webwinkel thuiskomen ik heb altijd graag het papier in mijn handen voor ik koop wens jou hele fijne feestdagen toe en een hele fijne jaarwisseling Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is zeker een hele gezellige kaart, en zoals altijd weer bijzonder mooi!
    Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar voor jou en je familie.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een schattig kaartje en zo mooi met de papiertjes gecombineerd. Ook vind ik de meisjes prachtig van kleur, kort om een juweel van een kaartje die ze wel heel prachtig zullen vinden hoor !!
    Monique hele warme en gezellige dagen toegewenst, Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,

    Nou ik vind de kaart prachtig ik had hem graag ontvangen met de kerstdagen.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo, wat een prachtige kaarten heb je ondertussen weer gemaakt ! Ook deze is weer schitterend ! Leuke combinatie van de twee stempels, en de sneeuwsterren vind ik echt super ! Heb ondertussen ook de ponsen aangeschaft en heb ze al enorm veel gebruikt !
    Ik wens jou en je familie een heel gezellige kerst en een gelukkig, gezond en creatief 2010 !

    groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik ga nog een keer had een berichtje neergezet maar zie hem niet meer complimentjes voor je kaartjes je maakt me helemaal magnolia verliefd hahahahah fijne dagen

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. En die 2 Tilda's op 1 kaart vind ik helemaal geweldig.
    Fijne dagen!
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauwwww Monique, wat een prachtige kaart!!
    Zeker weten dat je vrienden hem gaaf vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Nellie,

    Volgens mij kun je met Aya van Miekelotte een afspraak maken en je spullen ophalen. Als je dat wilt zal je met haar contact moeten opnemen via haar site. Ik wens jou hele gezellige Kerstdagen en een Gezond en Gelukkig 2010!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Jacqueline,

    Dank je wel voor je lieve mail. Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik had gasten uit Genemuiden en we zijn bij de Kerstparade van SBS 6 geweest. Het was echt leuk om mee te maken. Kom je zo lekker in de Kerstsfeer. Ik wens jou en je man hele gezellige Feestdagen en een Spetterend 2010!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Ellen,

    Dank je wel! Ik wens je hele fijne Kerstdagen en een Gezond en Gelukkig 2010!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Esther,

    Onze vrienden uit Genemuiden waren vandaag bij ons. Vandaar dat ik ook zo laat reageer. Ze vonden de kaart SUPER! Gelukkig maar, het is altijd leuk als je een kaart maakt en mensen zijn er blij mee.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Ann,

    Die ponzen werken echt verslavend. Maar ze zijn ook zo mooi. Ik wens jou en je gezin hele gezellige feestdagen en een gezond, gelukkig en creatief 2010!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hello Kim,

    Love to hear from you! You are always very kind to me. I wish you and your family a Merry Christmas and a Happy New Year!

    Hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Nellie,

    Ik heb je mailtje gelezen hoor, ik was alleen weg naar de SBS 6 parade, die was hier in Beverwijk! Sorry!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Bianca,

    Ja, grappig he, onze vrienden hebben 2 meisjes, vandaar. Ze vonden de kaart erg leuk. Sorry dat ik zo laat reageer, maar we waren naar de Kerstparade van SBS.
    Ik wens je hele gezellige Kerstdagen en een Gelukkig en Gezond 2010!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Bernadette,

    Ze vonden de kaart SUPER en hij paste helemaal bij het kerstsfeertje bij hen thuis. De meiden vonden het leuk dat zij symbolisch op de kaart stonden. Ik wens jou en je gezin hele gezellige feestdagen en een gelukkig en gezond 2010!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen