zaterdag 5 december 2009

Winnaars Blog Candy Entreekaarten aangeboden door Miekelotte



Hallo allemaal,

Zoals beloofd zou ik vandaag bekend maken wie de kaartjes voor de beurs in Gorinchem hebben gewonnen. Ik heb van de webwinkel http://www.miekelotte.nl/ 4 kaartjes gekregen die ik mag uitdelen. Dat vind ik natuurlijk heel leuk. Ik heb voor de volgende mensen een kaartje voor de beurs in Gorinchem.

Scrapgirlmarianne (Marianne)
Neline
Joyce (Jolara)
Durvina

Meiden, namens mij en Aya van Miekelotte van Harte Gefeliciteerd en wie weet treffen wij elkaar op de beurs, Miekelotte is op de beurs aanwezig met leuke Magnolia spullen en ik kom zelf ook langs.

Heb ik nog even een vraagje voor jullie 4, kunnen jullie een reactie plaatsen, ik zal deze niet op mijn blog publiceren hoor, met jullie adres, zodat ik de kaartjes zo snel mogelijk op de bus kan doen.

Veel liefs,
Monique.

Ik kreeg vandaag het bericht dat Durvina helaas verhinderd is voor het Crea Weekend, zij heeft mij gevraagd iemand anders het kaartje te geven. De gelukkige winnares is geworden:

Ellen

11 opmerkingen:

  1. van harte meiden en veel plezier op de beurs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meiden,heel veel plezier en natuurlijk helemaal top Monique ook te ontmoeten.Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames van harte gefeliciteerd maak er een leuke dag van!!

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi monique. Ik heb met veel plezier vanavond jouw blogs bekeken. Wauw, de ene kaart is nog mooier dan de andere.
    Ik heb wel een vraagje voor je: ik begrijp dat je met distress inkten inkleurt maar ik kan nergens terugvinden waarmee of hoe je de kleuren opbrengt. Ik hoop dat je me dat wilt vertellen want jouw resultaten zijn zo goed dat ik het weleens wil gaan proberen. Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Kathinka,

    Leuk dat je naar mijn blogs hebt gekeken en je de kaarten mooi vindt. Ik zal je proberen te helpen. Ik begin altijd met een stempel te zetten, ik gebruik daarvoor StazOn. Ik stempel op 300 grams aqauarel papier GLAD van Terschelling, maar om het uit te proberen kun je ook aquarel papier van de Action gebruiken. Je hebt een water brush nodig, ik heb een gele met een fijne punt. Dat werkt, vind ik, het gemakkelijkst. De inkt kun je op een stuk mica drukken, dan kun je het wegleggen als je klaar bent en de volgende dag zo weer gebruiken. Als ik begin, druk ik altijd eerst zachtjes in de waterbrush zodat de punt nat wordt. Daarna dep ik hem enigzins droog met een keukenpapiertje. Begin aan de randjes waar je de kleur het donkerst wilt hebben, werk niet te nat maar ook niet te droog. Het is een gevoel, dat als je oefent, echt gaat lukken. Veel succes!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique, dank je voor de uitleg. Ik ben echt zo blij dat je aangeeft welk papier je gebruikt. Ok. Ik heb waterbrushes, distress inkten en aquarelpapier dus vanmiddag ga ik aan de slag. Hug

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Katinka,

    Veel succes! Het gaat vast lukken. Mocht je nog vragen hebben, mail me dan even, ik help je graag verder.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Monique
    ik ben je mail adres kwijt dus doe het even zo waarneer ga je naar de beurs
    ik ga op zaterdag
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Lenny,

    Wat leuk, ik ben er in ieder geval zaterdag-middag. Ik ben dan in ieder geval ook een tijdje bij Miekelotte. Ik zou het leuk vinden je daar dan te ontmoeten. Graag tot zaterdag!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. helaas dat ik verhinderd ben maar ik wens een ieder veel plezier op de beurs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Durvina,

    Ik vind het heel erg lief dat je de anderen toch een leuke dag wenst. Ik hoop dat jij dat zaterdagmiddag ook hebt, ik weet het wel zeker. Er komt vast wel een andere gelegenheid waar we elkaar kunnen ontmoeten.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen