dinsdag 8 september 2009

Een mooie herfstdag met Tilda




Na een leuke opdracht voor Magnolia Ink heb ik nu gelukkig weer tijd om wat kaartjes te maken. Magnolia Ink zal in Oktober 2009 verschijnen.

Je zult hem o.a. kunnen kopen bij http://www.scrapbookdepot.nl/

Deze kaart heb ik gemaakt met stempels van Magnolia uit de Herfstcollectie van 2008. Ik heb de achtergrond met mijn Big Shot en een spellbinder labels 8 gemaakt.

Ik heb bordeaux rode Cardstock gebruikt.

Het papier is van Basic Grey en het komt uit de paperpad Boxer.

De bloemen zijn van Prima Marketing.

Ik heb o.a. de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:

Vintage Photo
Walnut Stain
Black Soot
Tattered Rose
Aged Mahogany
Peeled Paint
Frayed Burlap
Worn Lipstick
Dried Marigold
Brushed Cordoroy
Om het af te maken heb ik hier en daar wat Stickles Diamond gebruikt en een paar pareltjes van Kars.

5 opmerkingen:

  1. Nou super GEFELICITEERD zeg!!
    Wat ontzetten gaaf dat je designteamlid bent geworden..... wou dat ik zulke mooie kaarten kon maken zeg.
    Heel veel plezier en het magazine wil ik zeker zien of hebben hoor ben zo benieuwd.
    Mooi kaartje zeg, ik heb ook deze stempels dus ga eens freubelen, heb alleen de stempel met de dwarrelende blaadjes niet hmmm.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,

    Leuk zeg, dat je al zo snel reageert. Als je de achtergrond stempel zou willen hebben kun je hem, op dit moment, met korting bestellen op www.stempelsenzo.nl onder het kopje achtergronden en bladeren van Magnolia. Let op! Ze is tot 20 september op vakantie. Ik heb gelijk nog even op je site gekeken. Dat vind ik altijd erg leuk om te doen, kijken wie me volgen. Als het goed is ben ik 1 van de dagen van de KreaDoe op de stand van Magnolia.

    Groetjes en een mooie dag nog met veel Scrapplezier!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Kim,

    Thanks for your kind reaction. I am glad I finaly can make some cards for my blog now.

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaartje hoor,mooie herfst kleuren,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Joke,

    Lief dat je weer een berichtje hebt achtergelaten. Ik kan nu lekker weer wat kaarten voor mijn blog maken. Het werk voor Magnolia Ink zit erop. Nu maar afwachten.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen