vrijdag 25 september 2009

Tilda's Blackberries and Blueberries



Een kaartje met stempels uit de a little Yummie for your Tummy collectie die onlangs is verschenen. Dit keer een kaartje in 1 van mijn favourite kleuren, blauw / grijs.

De stempel met de tekst komt uit de Chassing Butterflies Collection 2009.

Ik heb papier van Magnolia uit de Little Yummie for your Tummy collectie gebruikt.

De bloemen zijn van Prima Marketing en de blaadjes heb ik met een pons van Martha Stewart gemaakt en daarna met wat inkt bewerkt.

Op het label heb ik wat Stickles aangebracht.

Ik heb o.a. de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Vintage Photo
Tattered Rose
Fired Brick
Weatered Wood
Mild Lavender
Faded Jeans

32 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje zeg

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annemarie,

    Leuk dat je zo snel reageert, de kaart staat er nog maar net op.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marianne,

    Wat leuk weer even van je te horen. Is het nog gelukt met de stempel die je zocht. Ik hoop het maar.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello!

    What a beautiful card!
    Lovely colouring and sweet detail.
    Hugs from Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Hanna,

    Thank you for your kind mail. Love to hear from you.

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a Beautiful card! Perfect coloured and Beautiful colours! Really Stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Sol,

    Thank you for your kind reaction. I hope you will be visiting my blog again.

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. suuuper Monique...mooie kleurencombo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo monique
    wat een GAVE kaart heb je gemaakt
    echt heel mooi
    de magnolia's vind ik altijd super
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, it's beautiful... just beautiful!!
    The colours, the image and details...
    Have a nice day, Annacarin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Janny,

    Leuk dat je weer even een reactie hebt achtergelaten.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Elly,

    Dank je wel voor je lieve reactie. Deze hele serie vind ik geweldig. Ik ben alweer met een nieuw kaartje bezig.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello Annacarin,

    Thank you for your lovely mail. It is nice to hear you like my cards. Have a nice weekend!

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow,this card is truly beautiful. I love it.
    Hugs Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello Nadine,

    Thank you for your kind mail. Hope to hear from you again.

    Hugs,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous card!! Love the colors & details :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello Darcie,

    Thank you for your mail. I saw on your blog some beatiful cards. We have used the same Tilda on our cards.

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Monique,

    wat enorm leuk om je zin >> "Dank je wel voor je lieve reactie. Deze hele serie vind ik geweldig. Ik ben alweer met een nieuw kaartje bezig" >> te lezen!!!

    Ik kan haast niet wachten:)
    Wat is hij weer Beeldschoon je black&bleuberries kaart.
    ik vind het woord kaart niet de correcte benoeming bij deze,het is een Juweeltje.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sonja,

    Ik vind het leuk te horen dat je de kaart een juweeltje vind. Je probeert zo af en toe weer iets leuks te maken en dan krijg je zulke leuke reacties.
    Is het al gelukt met jouw kaartjes? Alvast een prettig weekend!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hallo Monique,

    nou het is ook een Juweeltje hoor!!!

    hoe het mij afgaat?lukt redelijk Monique:)
    maar blijven proberen is het enigste wat ik kan
    doen,ja toch!

    op mijn blog staat al mijn nieuwe kaartje die ik wil gaan maken voor de uitnodigingen van mijn verjaardag,pppffff nog 35 te gaan.
    heb jij geen andere tipvoor mij?

    Lieve groet
    je studente LOL
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WAUW!!!!!! In een woord helemaal geweldig!! Ik vind em zooo leuk maar ja dat weet je ben helemaal verslaafd aan die magnoliaatjes!
    Fijn weekend
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Angela,

    Ja leuk is ie he? Jij ook weer een gezellig weekend!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super!! Wilde je nog mailen, maar heb je adres niet opgeslagen, heb jij de mijne nog, wil je dan even eentje sturen, zodat ik je terug kan mailen?? Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Jacqueline,

    Leuk dat je me even een berichtje geeft.
    Ik mail je vandaag even,

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Stunning card and the colours are gorgeous, love it!!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hello Clairex,

    Love to hear from you all. It is so nice if you make a card and so many people make a comment. Thank you for your kind reaction.

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Monique, wat heb je er weer een prachtige kaart van gemaakt. Echt geweldig!
    En er staat iets op mijn blog voor jou!
    http://www.marthasscrap.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Martha,

    Ik heb natuurlijk direct op je blog gekeken, ik ben zeer verrast door je lieve reactie. Heel erg leuk. Vanavond, na de ouderavond, plaats ik heb op mijn blog hoor.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Via de link van Martha kwam ik hier terecht. Wat een schitterende kaarten maak jij Monique!!
    Deze is ook helemaal het einde...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Loes,

    Wat leuk zeg, ik heb net van Martha een award gekregen. Ik zet hem vanavond laat op mijn blog. Ik zie dat je je ook als volger hebt aangemeld. Ik ga nu gauw kijken op jou blog.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen