vrijdag 18 september 2009

Tilda's Halloween




Nog een paar zomerse dagen en dan staat toch echt de herfst alweer voor de deur. Tijd om lekker gezellig binnen bezig te zijn. Lekker lange avonden. Kortom, veel tijd om kaarten te maken. Voor deze kaart heb ik in mijn map gekeken, dit waren ongeveer de eerste stempels die ik ooit kocht van Magnolia. Ze komen uit de Herfst en Halloween Collectie van 2008. Maar ik vind ze helemaal top!

Ik heb de kaart gemaakt op bordeaux kleurige cardstock gebruikt.

De blaadjes heb ik op de markt in Heemskerk gekocht, deze mensen hebben ook een website, je kunt ze vinden onder http://www.carlahobby.nl/
Misschien leuk om daar eens een keer rond te snuffelen.

Het papier komt uit de herfstcollectie van K & Company uit de serie van Tim Coffey en je kunt hem kopen op http://www.scrapbookdepot.nl/

Verder heb ik ponsen van Martha Stewart gebruikt, het herfstblad en de branch, beide ook te koop bij het Scrapbookdepot.

De pareltjes zijn van Joy.

Ik heb o.a. de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Tattered Rose
Weatered Wood
Worn Lipstick
Black Soot
Peeled Paint
Frayed Burlap
Dried Marygold
Fired Brick
Milled Lavender
Dusty Concord
Vintage Photo
Broken China
Walnut Stain

Ik heb de pompoenen en de distel verdikt met Glossy Accents.

Tot slot heb ik voor de vleugels en het rokje wat Stickles gebruikt.

8 opmerkingen:

  1. Oh WOW I love this it's gorgeous!
    Kellie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUWWWWW wat is tie leukkkk!! Ik vind de stempels ook niet steeds erg leuk!! Ik vind em echt geweldig leuk!!
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my goodness this is amazing! Beautiful card!
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is natuurlijk nog steeds erg leuk!!hahaha
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Monique, wow zeg meis wat een geweldige kaart heb je gemaakt zeg....supers hoor prachtige herfstinten ook zeg...supers hoor.
    Veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super Monique! Dat ziet er heeeeeeel mooi uit!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig wederom Monique:)
    ben ook heel blij zoals ik al eerder vermelde dat jij de materialen die je gebruikt erbij vermeld.Sper
    enne je bericht aan het kopstuk van je Blog
    WoW,het kon oom onmogelijk anders zijn!!
    Van Harte, het is je zo gegund!!

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow!!!..I love this card...toally over the top Gorgeous!!...Hugs, Ila

    BeantwoordenVerwijderen