dinsdag 15 september 2009

For somebody special!




Ik heb gisteravond weer eens lekker kunnen knutselen en heb voor mijn moeder deze boekenlegger gemaakt. Zij wordt volgende week 81 jaar. Dit is een van haar lievelingsstempels.
Je kunt de stempels niet alleen voor kaarten gebruiken, maar ook voor o.a. een boekenlegger zoals deze. Ik heb deze keer gekozen voor zachte tinten.
Als je op de afbeelding klikt kun je de boekenlegger groter in beeld krijgen.

Om deze boekenlegger te maken heb ik creme Cardstock gebruikt.
De stempels zijn van Magnolia. Ze komen uit de Travel, So Heavenly en School Collectie 2008.

Ik heb papier van K&Company gebruikt, uit een paperpad dat Wedding Ivory heet.


Verder heb ik lint gebruikt dat uit de Magnolia Shop komt. De kwastjes kun je per 6 dubbele kopen en zijn van Artemio. Er zitten in elke verpakking 3 kleuren.


De bloemen zijn van Prima Marketing en de blaadjes zijn ponsen van Marth Stewart. De verschillende embelissements komen van de markt. Om de boekenlegger nog wat op te leuken heb ik pareltjes van Joy Crafts gebruikt.


Ik heb o.a. de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Worn Lipstick
Tattered Rose Walnut Stain
Vintage Photo
Frayed Burlap
Old Paper
Antique Linen
Dried Marigold

Om de boekenlegger nog feestelijker te maken heb ik op de bloemen en op Tilda's vleugels en jurk Stickles gebruikt.
Misschien is het leuk om iemand met de feestdagen te verrassen met zo'n boekenlegger.

7 opmerkingen:

  1. Ik vind em helemaal super en weet zeker dat je je moeder hier heel blij mee maakt! Wat een bofkont zeg!!hihih
    Gefeliciteerd met je moeder!
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow Monique,
    wat is het wederom een schitterende boekenlegger geworden!!
    wat zal je moeder hier ontzettend blij mee zijn!
    als ze maar niet op je blog kijkt,ziet zij haar Kado al! hi hi.
    ik was gisteravond aan de slag gegaan samen met mijn zus,maar het resultaat is niet om over naar huis te schrijven hoor.dus iemads zijn wijze woorden opgevolg Hoppa in de Prullenbak ermee.
    we blijven proberen.
    liefs sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Angela,

    Wat een lieve reactie. Ik hoop dat ze hem leuk vindt.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja,

    Ik weet zeker dat ze het niet ziet, ze heeft geen computer thuis! Ha, ha. Kunnen jullie alvast even genieten. Ik heb je gisteravond nog een mailtje gestuurd. Misschien heb je er wat aan. Heel veel succes en we spreken elkaar weer.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Kim,

    Thank you for your kind reaction.

    Hugs,
    Monique x.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique,

    je bent weer in de prijzen gevallen!!hihi Kijk maar weer ff op mijn blog! Ja je bent een van mijn favoriet!!hih
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angela,

    Ik ga nu direct kijken. Ik ga me ook even proberen aan te melden als volger van je.
    Ik ben nieuwsgierig dus ik stop met typen en ga nu naar je blog.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen