maandag 28 september 2009

Peaches and Tilda



Dit plaatje uit de A little yummy for your tummy spreekt voor zich. De kleuren die ik heb gebruikt liggen in de lijn van de perzikken. Er straalt iets gezelligs van Tilda af.

Ik heb de kaart gemaakt op appricot kleurige cardstock.

Het papier is van Magnolia en komt ook uit a little yummy for your tummy collectie. Je kunt dit papier bij Miekelotte kopen.

De ponzen die ik heb gebruikt zijn van Martha Stewart.

De roosjes en blaadjes zijn van Prima Marketing.

Ik heb o.a. de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Tea dye
Tattered Rose
Vintage Photo
Fired Brick
Frayed Burlap
Walnut Stain
Peeled Paint
Antique Linen

Om de stempel wat op te fleuren heb ik wat Stickles gebruikt en een pareltje op de haarband.

17 opmerkingen:

  1. Hoi Monique wat heb je weer een geweldig kaartje gemaakt!! Om te smullen om even in de style te blijven!!Hihih Ik vind em weer superrrr
    Liefs,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This card is fabulous and your flowers are spectacular!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Monique wat een prachtig kaartje is dit en zo mooi ingekleurd echt super.
    En gefeliciteerd met je nieuwe DT job echt gaaf voor je veel succes.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Tilard,

    Thank you for your mail. I saw on your blog, you are from Canada. You make also beautiful cards yourself, but my French is not that well.

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela,

    Wat lief weer van je. Hoe gaat ie? Ik heb je al lang niet meer gezien. LOL. Hoe gaat het met de BLOG candy van je, ze zat nog niet in mijn brievenbus. Foutje zeker? Geeft niet hoor, het is je vergeven. Als Cindy binnenkort weer eens iets leuks heeft, zien we elkaar misschien weer even. Gezellig toch?

    Veel liefs en een dikke knuf,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jannie,

    Dank je wel voor je lieve reactie. Ja, wat ziet Tilda er weer gezellig uit he? Voor het DT team van Magnolia hebben we met zijn allen veel werk verzet. Ik hoop dat het resultaat er mag wezen, ik geloof dat half oktober MagnoliaInk te koop zal zijn. Ik ben zelf reuze benieuwd. Ik hoop weer snel iets van je te horen. Ik wens je een gezellige dag toe.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    Wat is het toch een leuke stempel he?
    Heel mooi gedaan...mooie kaart hoor.

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marianne,

    Ja, ik vind deze serie ontzettend leuk. Er zitten veel mogelijkheden in voor het combineren van de diverse stempels. Heel lief dat je weer een berichtje voor me hebt achtergelaten.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Monique,

    Juweeltje weer!!
    wat doen die kleine frutseltjes het toch leuk erbij,zoals het sleuteltje en en de pareltjes op de bloemen,net als op de haarband CUTE.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Sonja,

    Wat leuk, je had me natuurlijk telefonisch al laten weten dat je hem weer leuk vond, maar zo'n berichtje is altijd weer gezellig.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. woooow prachtiggg Monique...heel mooi ingekleurd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo monique
    wat een GEWELDIGE kaart heb je gem,aakt
    echt super hoor


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Janny,

    Ik ben erg blij op dat iemand die zelf zulke mooie kaarten maakt, zoals bijv. die vintage kaarten op je blog, ook mijn blog bezoekt. Wat leuk dat je bij het HobbyVision Design Team zit. Leuke winkel, leuke mensen.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Elly,

    Leuk om weer een lieve reactie van je te ontvangen. Dank je wel. Ik wens je een gezellige dag en graag tot de volgende keer.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello Kim,

    Dear friend from the UK. Love to hear from you. You are always very kind to me. Thank you for your kind reaction. Have a nice day!

    Hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW!!! Gorgeous card!! Love the colors & details :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello Darcie,

    How great, just from all over the world I get reactions on my blog. Love to hear from you. Thank you very much for your kind reaction.
    Have a nice day!

    Hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen