vrijdag 27 november 2009

Blog Candy! Entreekaarten voor het CreaWeekend van 11, 12 & 13 december te Gorinchem




Ik heb deze kaarten vandaag gekregen van Aya. Zij is de eigenaresse van de webwinkel www.miekelotte.nl. Ze verkoopt echt alles om een prachtige kaart met Magnolia Stempels te maken en ze staat zelf op deze beurs met een stand. Misschien heb jij zin om deze leuke beurs te bezoeken. Je maakt kans op 1 van deze vrijkaarten als je een reactie achterlaat. Je kunt tot en met 4 december 2009 reageren, ik zal dan op 5 december 2009 de winnaars bekend maken.
Dus als je zin en tijd hebt om naar deze beurs in de Evenementenhal in Gorinchem te gaan, grijp dan nu je kans!

Veel liefs,
Monique.

17 opmerkingen:

  1. ohhh wat een gulle gift, ik hou wel van een dagje uit, superr hoorrrr xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh wat een leuke Candy, ik wil heel graag naar de beurs, ben nog nooit naar een beurs :) en ben zeker van plan te gaan.
    Leuk datje ze weg geeft in als Candy !
    Ik zal binnen kort eens kijken bij die winkel, ik kende deze nog niet.
    MVG Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,

    Het is niet te geloven de eerste te zijn.
    Dus je ziet het hier is mijn reactie.
    Altijd leuk toch zulke activiteiten.

    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,

    Wat leuk dat je kaarten mag weggeven!
    Ik ga heel graag een daagje naar de hobbybeurs, en deze is een keertje lekker in de buurt bij mij!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique,

    mooie site heb je! Ik heb deze week de Magnoliastempels pas ontdekt en zie bij jou de mooiste creaties langskomen! Prachtig!!

    Ik zou graag in de hoge hoed willen voor een kaartje.

    Heel veel succes met je site en ik kom zeker vaker langs! ;-)

    Groetjes, Esther (Esther2, want er is al een Esther.....)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuke candy zeg ik hou wel van een dagje beurs met lekker snoepjes winkels voor onze hobby.En zo lekker dichtbij deze keer!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,

    Zo dat is lief zeg!!
    Ik wilde er graag heen maar ja de kosten he en nu deze kans.... ik waag een gokje mee!!
    Heel erg bedankt voor deze leuke candy!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke Blog Candy! Altijd gezellig een daggie beurs en vooral rijswijk!
    Dus mijn moeder wil graag mee doen!
    Liefs
    Angela en ook de groetjes van mijn moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi monique tuuuuurlijk wil ik mee doen , jammer dat de nieuwe magnolia magazine niet uit is had je die ook kunnen onder tekenen hihi grapje,maar ik heb er wel al een kaart uit gemaakt vind het super.,en ik heb nog lang niet mn magnoliaatjes die ik wil hebben dus JAAAA ik doe echt meee, ik heb trouwens dan ook nog een paar dagen vrij dus kom maar op groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil ook wel meedoen om een vrijkaart te winnen, en zeker omdat ik niet naar de Krea-Doe ben geweest omdat ik een operatie aan mijn voet heb gehad, en nu ik weer hersteld ben, heb ik er wel extra zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique, wat super lief om entreekaartjes weg te geven, ik wil er heel graag een kans op maken. Heb mede dankzij jou mijn magnolia verslaving kunnen uitbreiden en nog steeds doe ik een hoop inspiratie op als ik je blog bezoek !! Dus een beurs waar ik Magnolia stempels en papier kan aanschaffen wil ik gaarg bezoeken !!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Monique,
    toevallig heb ik vorige week voor het eerst besteld bij Miekelotte, en dat is prima bevallen! En de verleiding van kaartjes voor de beurs in Gorinchem bevalt me ook wel....;)

    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Monique,
    Sinds de Kreadoe ben ik een regelmatige bezoeker van je site. Mooie dingen zeg! Het zou een leuk sint kadootje zijn om een toegangskaart te winnen.
    Groetjes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Monique,
    Kijk al een tijdje op je site en zag ook je creatie's in de Magnolia Magazine. Wil graag een kansje wagen om in aanmerking te komen voor een toegangskaartje.
    Groetjes uit Zaandam
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Monique het lijkt me heel leuk en gezellig om daar eens heen te gaan en dan ook nog zo dichtbij
    dus wil zeker een kans maken op een toegangskaartje.
    Groetjes Yvonne uit Sliedrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  16. o wat een leuke candy ,ik zou daar echt wel eens heen willen gezellig want mijn man is nu ook thuis dus dan is dit zeker welkom
    groetjes Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Monique,
    Lijkt met leuk om eens een kijkje te nemen op de beurs in Gorinchem. Het is ook nog eens lekker dichtbij.
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen