maandag 2 november 2009

Tilda's Wish from the Hart for X-mas








Dit is voor mij de eerste kerstkaart die ik dit jaar heb gemaakt met de schattige stempels van Magnolia. Er zullen er ongetwijfeld nog wel een aantal volgen. Deze stempels komen uit de kerstcollectie van 2008, maar zijn ontzettend schattig.


Ik heb de kaart gemaakt op grijs/bruine Cardstock.


Het papier is van Basic Grey.


De bloem die je ziet heb ik gemaakt met een pons van EK Succes en staat ook in de nieuwe MagnoliaInk omschreven. De kleine takjes zijn gemaakt met een pons van McGill, pine.


Voor deze kaart heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Aged Mahogany, Fired Brick, Black Soot, Tattered Rose, Vintage Photo, Brushed Corduroy, Dried Marigold, Walnut Stain en Tea Dye.


Veel liefs,
Monique.

18 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,wat een schatje is het weer deze!!Mooie kleuren heb je ervoor gekozen bij het Designpapier.Wat is het een lief en apart model van kaart zeg,net zoals de halloween.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Monique this is just stunning! I am so inspired by this card I would love to try out this card if you do not mind! I think it is just beautiful!
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja,

    Ik heb eerst geschilderd, zoals altijd, en dan zoek ik het papier erbij.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Christine,

    Thank you for your kind reaction. I sure hope you will try to make one, I don't mind. It is great when something I have made makes you think I will try that too. If you put it on your blog, I will take a look! Have a nice day overthere in Canada!

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card! Looks like she`s entering the living room with more christmas presents. Lovely painted and great colours! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Kim,

    Thank you, you are always very kind.
    Have a great day!

    Hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Sol,

    I sure hope she brings something for us all!
    Have a nice day.

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
    wat een mooie kaart heb je weer gemaakt


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elly,

    Dank je welllllllllll! Altijd leuk om iets van je te horen. Nog een hele fijne dag!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Monique wat is die weer geweldig mooi geworden super mooie kleurtjes
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Lenny,

    Dank je wel voor je lieve mailtje. Ik vind dit van die gezellige kleuren met Kerst, vandaar. Ik begin zo langzamerhand weer allerlei Kerstkaarten te maken. Ik hoop dat je ze mooi vindt.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart weer!
    Ik heb een award voor jou op mijn blog!

    Groetjes,
    Sigrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Sigrid,

    Dank je wel voor je lieve reactie en dat je mij een Award geeft. Ik vind dat erg lief van je. Ik ga de Award zo plaatsen. Sorry dat ik je reactie wat laat plaats, ik was naar een voorstelling van onze oudste zoon.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Sandra,

    Ik zal zo snel mogelijk weer iets leuks proberen te maken.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Monique,

    Deze is ook weer een schatje om te zien,zekers.
    Vind ze erg leuk ook die aparte modellen in kaarten.Ik heb ze ook in een of ander boekje gezien maar weet niet meer welke.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ester,

    Ik heb dit model niet uit een boekje. De kaart heb ik gerild met de scorpal. Dat werkt zo lekker.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Monique, your card is so beautiful.
    Hugs Jodie from Oz

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello Jodie,

    Thank you for mailing me. I am already bussy to make a new one for Christmas.
    Have a nice weekend!

    Hugs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen