maandag 30 november 2009

Tilda's Merry Little Christmas










Zoals ik al eerder zei, de Kerstcollectie van Magnolia is dit jaar helemaal TOP! Ik vind de stempels allemaal even schattig. Je kunt er veel kanten mee op. Dit keer heb ik gekozen voor Tilda with Roses en de Snowy Circle. De Snowy Circle heb met embossen gemaakt.

Ik heb deze kaart gemaakt van witte Cardstock.

Het papier komt uit de Under the Misstletoe collectie en kun je kopen bij http://www.miekelotte.nl/ Je kunt het vinden onder scrappapier met dessins.

De ponsen zijn van Martha Stewart. In het midden van de prachtige sterren zit een plakpareltje. Verder heb ik een klein stuk strass swirl gebruikt dat ik op de KreaDoe op de kop getikt heb.

Het kant heb ik gekocht bij Moeders Hobbypaleis in Santpoort-Noord.

Ik heb de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Walnut Stain, Weathered Wood, Antique Linen, Old Paper, Tattered Rose, Fired Brick, Vintage Photo, Peeled Paint en Scatterd Straw.

Om het plaatje af te maken heb ik Stickles gebruikt en op de rozen Glossy Accents.

Veel liefs,
Monique.

35 opmerkingen:

  1. ist super süß geworden, bin auch ganz in Magnolia Stempel verliebt!

    Liebe Grüße

    Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Monique, hij is weer heel "fijntjes"
    Prachtig die zachte kleuren complimenten.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer heel erg mooi. Gewoon weer helemaal af. Ik ben inmiddels ook gaan experimenteren met de Distress en heb 2 kaartjes op mijn blog http://biancaskaartenhuis.blogspot.com/ staan. Zou je eens willen kijken, ben erg benieuwd naar je mening.
    Groetjes,
    Bianca

    ps Waar beïnkt jij de randjes mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ursula,

    Danke für Ihren mail. Die Magnolia Stempel sind super cute! Ich wünsche Ihnen eine schöner Tag!

    Liebe Grüße,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo meiden,

    Dank jullie wel hoor. Ik ben zelf dol op dit soort tinten. Op het internet is het moeilijk weergeven, in het echt zijn de kleuren vaak mooier, maar ik hoop toch dat het goed overkomt. Nog een hele fijne dag!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Bianca,

    Ik heb net op je site gekeken, het ziet er super goed uit. De randjes maak ik oud met een Distresser en dan gebruik ik een sponsje met heel vaak de kleur Walnut Stain. Op deze kaart heb ik het rondje eerst met een platte spons en Antique Linen gedaan en daarna aan de buitenrand nog met Walnut Stain. Als je nog vragen hebt, ik help je graag verder!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique,
    Ik ga eens kijken naar een spons, kan dat gewoon met een huis, tuin en keukenspons?
    wat leuk dat je op mijn site gekeken hebt en het is de 1e keer dat ik met distress gekleurd heb.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Bianca,

    De sponsjes die ik gebruik zijn: sponsjes op een stokje en een spons van Inkssentials. Ik heb ze bij het Scrapbookdepot gekocht. Voor de spons van Inkssentials bestaan ook nog extra nieuwe sponsjes (zitten vast met een klittenbandje), de andere zijn per 3 verpakt.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is werkelijkeen plaatje, de kaart en het afdrukje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Monique
    Wat een geweldige kaart weer
    zo super zo af
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Durvina,

    Dank je wel. Dit is weer zo'n stempel die altijd kan. Ik vind haar echt zo schattig.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Lenny,

    Schattig he, die Magnoliaatjes en ze zijn echt leuk om te schilderen. Ik wens je nog een heel gezellige dag!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gaaf kaartje Monique, echt heel erg mooi! Prachtige details.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh Monique,wat een schitterend kaartje,zeker een prachtige stempel,mooi papier zeg,de kleuren,heel erg mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohh Monique wat is de kaart weer mooi geworden,en ben het helemaal met je eens de kerst collectie is superssss. Heb er ook een aantal, maar deze (nog) niet ze is zooo lief !!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Jacqueline,

    Dank je wel voor je lieve reactie. De stempels op zich zijn al zo lief, dan is een leuk kaartje natuurlijk zo gemaakt.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Riet,

    Dank je wel voor je lieve mail. Ik vind deze serie zo schattig, zo is kerstkaarten maken een echt feestje. Nog een gezellige avond!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Ellen,

    Misschien is dit dan nog even een aanrader. Je kan haar volgens mij ook voor andere gelegenheden gebruiken. Nog een fijne avond!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Monique, het blijft heel leuk om naar jouw magnolia's te kijken hoor. Echt heel mooi zoals je ze inkleurt. Ik ben ondertussen geinspireerd geraakt door jouw 'gift boxen' en heb er twee op mijn blog gezet, met een linkje natuurlijk:) Hoop dat je dat ok vindt?!!
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, lief is dit stempeltje he xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende sfeervolle kaart! Hier blijf ik nog even van genieten...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Maris,

    Leuk dat je even mailt. Ik heb begrepen van Yvonne dat we elkaar afgelopen zaterdag net hebben misgelopen. Jammer, hoor. Ik vind het leuk om de mensen die mij volgen te ontmoeten. Ik ga zaterdag a.s. nog even langs, wie weet treffen we elkaar dan.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Inge,

    Ik heb net op je blog gekeken, jij had ook al zo'n schattige stempel van Magnolia gebruikt. Wat zijn ze schattig he? Ik vond je doosjes echt heel lief. De kleuren die je hebt gebruikt zijn heel leuk.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Loes,

    Dank je wel, als ik zo'n lief berichtje lees zit ik gewoon te genieten! Nog een gezellige avond!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Janny,

    Ja, schattig is ze zeker, daar is zo iets gaafs mee gemaakt!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Monique,
    Ik had je kaartje van de week al voorbij zien komen, maar nog geen tijd gehad om te reageren.
    Hij is weer prachtig! complimenten weer hoor;)
    Ik denk dat ik ook wat distress gaat stoeien.....Welke kleurtjes gebruik jij het meest...(om mee te beginnen)?
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Neline,

    Sorry dat ik zo laat reageer, ik moest vandaag werken en het was nogal druk op school. Ik raad je aan de volgende kleuren in ieder geval te kopen (tenminste als je poppetjes wil kleuren), Tattered Rose, Vintage Photo, Fired Brick, Walnut Stain, Faded Jeans, Peeled Paint, Black Soot en Dusty Concord. Zo heb je wat bruin, blauw, rood, groen en paars. Als je van dat grijs/blauwe kleurtje houdt is Weathered Wood ook super. Stempel je stempel op aquarel papier, 300 gr. GLAD met StazOn en gebruik een waterbrush met fijne punt. Succes!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Monique, ik heb een award voor je op mijn blog!
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Inge,

    Wat leuk, ik vind het echt ontzettend lief. Ik ga zometeen, na het eten direct kijken in ik plaats de award natuurlijk op mijn blog. Dank je wel! Alvast een heel fijn weekend!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Monique,

    Wat een prachtige kaarten maak je, ik heb echt genoten van je blog.
    Ik wil binnenkort ook eens gaan proberen of distress iets voor mij is, maar jouw blog is zeker een inspiratie super.

    Liefs Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Angelique,

    Dank je wel voor je compimenten. Leuk dat je er veel inspiratie mee kan opdoen. Als je vragen hebt over Distress Inkt, laat het me dan weten. Ik help je graag.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hello Kim,

    Thank you. Are you ready with the designs for MagnoliaInk 2? I have sent everything a week ago, I sure hope they will like the results. Have a nice weekend!

    Hugs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen